Blir man lite deppig när man är några år över 40?
Mitt liv började ta slut för 10 år sedan så 46 är ingen skillnad, mer än att jag är närmare döden.
Hela jävla livet har varit ett stort lidande o vid 36 tyckte min kropp att jag skulle få cancer med mitt i allt helvetet. O på det hjärtsvikt.
Så här sitter jag fullständigt ensam o isolerad, orkar ingenting, har inte lämnat min lägenhet sen nyårsaftonen, har inte lämnat min gata sen i mitten av december förra året.
Jag har inga vänner o den enda familjen jag har, är en vuxen son som kommer hem några timmar i veckan för att lämna handling.
Jag har inte pratat med en vuxen på månader o då var det sjukvårdspersonal.
Jag lever inte, jag bara existerar.
Jag läser vad andra i min ålder hittar på, deras resor, familjesammankomster, jobbyten, giftemål osv o jag gråter tills jag spyr.
Jag tog bort nix bara för att iaf ha försäljare att prata med, men de lägger på ganska med en gång när jag pratar om vädret eller frågar hur de mår.
Jag har alltid tänkt...kämpa så kommer det bli bättre....men istället sitter jag här, orkeslös, o märker hur jag blir sämre dag för dag, livet rinner mig ur händerna o jag kan inget göra.
Jag har inte ens någon att prata med.
Fullständigt ensam o skulle inte upptäckas på en vecka om något händer.....