• Anonym (Anonym)

Han letade upp bild på mig och runkade till den

Blev nyligen tillsammans med en kille och vi har det jättebra och han är väldigt kär i mig och jag är väldigt kär i honom. Han berättade att i början när vi dejtade osv så letade han upp mina sociala medier och runkade till en bild på mitt ansikte, det var ingen bikinibild eller så.

Är det creepy eller bara nice? 

• Svar på tråden Han letade upp bild på mig och runkade till den
  • Anonym (Haha)

Det är varken creepy eller nice. Det är en uppenbar lögn som jag hört många gånger. Självklart sitter han inte och runkar till en ansiktsbild, men vill att du ska tycka att han är gullig.

• Anonym (S)

Det har min pojkvän erkänt för mig också. Jag bryr mig inte. Jag har tittat på hans facebookbild och onanerat också. Ser inget fel med det. 

• Anonym (g)

Rätt gränslöst, håll det för dig själv liksom

• Anonym (?)

Inte sant på något sätt!

• Anonym (Jo jaha)

Min kille runkar till tecknad porr, men så är han också ganska annorlunda.

• Anonym (normalt)

Inget konstigt alls. Jag har gjort det med någon flickvän jag träffat i början när vi dejtat. Det har ju inte varit bara ansiktsbild då utan (påklädda) kroppsbilder. I de fall jag har berättat det har hon blivit glad. 

• Anonym (Tribute?)

Det kallas väl "Tribute" om han skickar sånt? Är nog tio gånger mer obehagligt än att få en penisbild.... 

• Anonym (normalt)
    Anonym (Tribute?) skrev 2023-08-25 23:52:14 följande:

Det kallas väl "Tribute" om han skickar sånt? Är nog tio gånger mer obehagligt än att få en penisbild.... 

Vem sa något om att skicka någonting? Pojkvännen hade ju erkänt för henne att han gjort det, inte skickat en bild/film på sig själv när han gjorde det.
  • Anonym (Skojare)
    Anonym (Jo jaha) skrev 2023-08-25 23:36:41 följande:

Min kille runkar till tecknad porr, men så är han också ganska annorlunda.

Men du är inte tecknad, va? Drömmer
  • Anonym (Jo jaha)
    Anonym (Skojare) skrev 2023-08-26 01:08:25 följande:
    Men du är inte tecknad, va?  // Drömmer
    Ha ha...nej. Han är en storrunkare, men jag har vant mig. Får hjälpa till med att tömma ibland. 
Svar på tråden Han letade upp bild på mig och runkade till den