• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-24 21:52:58 följande:
    Ok...jag läste mellan raderna att du kände så. 
    Det måste du ha gjort
  • Jhannis

Alla tre är så bra och alla kommer nog att höras efter Idol...Även 5 och 4an. Önskar all lycka till i framtiden.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-24 21:55:36 följande:

Alla tre är så bra och alla kommer nog att höras efter Idol...Även 5 och 4an. Önskar all lycka till i framtiden.

Det tror jag med
  • Jhannis

Undrar över Cimberlys hår som var så kort när Idol startade att hon har så långa flätor nu. Har hon skaffat hårförlängning...Nå skit samma tyckte om hennes hår tidigare.

• molly50
    Jhannis skrev 2023-11-24 21:41:53 följande:
    SkrattandeFörvånadSkrattandeSkrattande Tack för skrattatacken det måste ha varit en syn. Någon måste väl sätta fart på partyt på Bröloppet Skrattande Tänk vad kul och minas efteråt.
    Varsågod! Jag bjuder på den! Skrattande

Ja,jösses! Min familj satt och skrattade så de vek sig dubbla vid bordet de satt vid.
    Och min syster höll på att lägga sig raklång på golvet av skratt så hennes vänner fick lov att hålla i henne.
    Och jag märkte ändå inget förrän brudgummen berättade det. *S*
    Men vi kan alla skratta gott åt det och skoja om det idag. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-24 21:42:49 följande:
    Det har stått i tidningarna att hon fyller 60 år denna vecka 
    Det har jag missat. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-24 21:58:07 följande:

Snart är Idol slut

Skönt att det är slut då jag måste börja tänka på vad jag ska ha med mig till södra Sverige. Alla måste se program kan ta slut Skrattande
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-24 21:54:51 följande:

Cimberly bra

Jag tycker att Cimberly har varit bäst ikväll med tanke på den veckan hon har haft.