• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-09-18 20:05:21 följande:

Duktiga tjejer. Men den ena glömde texten.

Ja och jag tyckte det lät inte så bra
  • molly50
    Nandez skrev 2023-09-18 20:06:54 följande:
    Ja och jag tyckte det lät inte så bra
    Sjöng bra gjorde de,tycker jag. Men den ena tappade texten flera gånger så den andra fick hjälpa.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-09-18 20:11:52 följande:

Jobbigt att dom blir så ledsna 

Ja,men det är ju samtidigt något de får ta med i beräkningen när de söker till Idol.
    Sen kan jag tycka att de kanske satte lite för stor press på dem på en gång.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-09-18 20:13:01 följande:
    Sjöng bra gjorde de,tycker jag. Men den ena tappade texten flera gånger så den andra fick hjälpa.
    Nja, som sagt det skorrade
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-09-18 20:14:14 följande:
    Ja,men det är ju samtidigt något de får ta med i beräkningen när de söker till Idol.
    Tänkte precis skriva som du skriver. Av alla som är med nu så till fredagsfinaler så blir det bara om det är 10-12 st. Men jag har en känsla av att juryn har sina favoriter vad än tittarna säger vilka som ska vidare. Borde rena här vara så att tittarna röstar enligt mig.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-09-18 20:14:14 följande:
    Ja, pressen blev stor lit för snabbt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-18 20:18:18 följande:
    Tänkte precis skriva som du skriver. Av alla som är med nu så till fredagsfinaler så blir det bara om det är 10-12 st. Men jag har en känsla av att juryn har sina favoriter vad än tittarna säger vilka som ska vidare. Borde rena här vara så att tittarna röstar enligt mig.
    Helt klart att do har sina favoriter
  • Jhannis

Som sagt juryn tyckte synd om henne och lät henne gå vidare....Om pressen redan är så hård så hur ska hon klara det i framtiden?????

Svar på tråden Idol 2023