• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Nandez
    Calippo78 skrev 2023-09-29 22:58:44 följande:

Detta är en sång tävling inte en skönhetstävling. Jag sökte typ år 2014 via webben!

Ingen annan har skrivit om utseende här
  • Jhannis
    Calippo78 skrev 2023-09-29 23:00:54 följande:
    Nej han kanske inte är handikappad ursäkta det var fel. Men folk kallade amelia för blåval i big brother på flashback.. Det var fel att skriva såååååååå!!!!!
    Nu försvinner du från våran sida.......
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-09-29 22:59:42 följande:
    Nu har jag skrivit en anmälan för 5:de  gången och nu sa jag på skarpen. Eller så försvinner jag för evigt från FL. Ingen talar illa om funktionshindrade i min närhet vare sig här eller in rel.
    Du ska inte behöva lämna FL för att det finns personer som bara är ute efter att tramsa här.
    Fortsätt bara anmäla så lär det försvinna till slut. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-29 22:59:42 följande:
    Nu har jag skrivit en anmälan för 5:de  gången och nu sa jag på skarpen. Eller så försvinner jag för evigt från FL. Ingen talar illa om funktionshindrade i min närhet vare sig här eller in rel.
    Johannus vill ha dig kvar härHjärta
  • Nandez
    Nej han kanske inte är handikappad ursäkta det var fel. Men folk kallade amelia för blåval i big brother på flashback.. Det var fel att skriva såååååååå!!!!!
    Kan du vara snäll och sluta
  • Calippo78

jag ville vara med i robinson då sa en person jag ej kunde vara med för man hade autism och personer med autism kan ej vara med i  robinson! Så bra att udda personer kommer med i Idol.......Nu kanske jag kan vara med i bachelorette nästa säsong... Jag som alltid velat ha lss tv!

• molly50
    Det är fel att uttala sig om andras utseende oavsett vem eller vad det gäller. 
  • Calippo78
    Nandez skrev 2023-09-29 23:04:03 följande:
    Kan du vara snäll och sluta
    Okej slutar!!!
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-29 23:02:58 följande:
    Johannus vill ha dig kvar härHjärta
    Jag vill vara kvar, men jag accepterar inte att någon talar illa om funktionshindrade. Gråter
Svar på tråden Idol 2023