Ta hål i örat - Ålder?
Då du ska ta hos en utbildad piercare för att minska framtida problem får du gå efter deras åldergränser. Så googla på de i din närhet! Du är den vuxna här.
Då du ska ta hos en utbildad piercare för att minska framtida problem får du gå efter deras åldergränser. Så googla på de i din närhet! Du är den vuxna här.
De flesta vuxna har hål i öronen så du är ganska ensam om att se det som trashigt.
Jag har svårt att se vad det är som är laddat med hål i öronen. De allra flesta vuxna kvinnor har det. Majoriteten av alla flickor på mellanstadiet. Det är inte någon stor grej alls i mina ögon.
Jag gjorde mina hål när jag började förskoleklass och min dotter kommer också få vid den åldern om hon vill. Finns massor med söta örhängen för barn.
Det gör inte särskilt ont och är inte särkilt svårskött heller. Läker på några veckor. Låt tösen få hål i öronen om hon vill det.
Gullvivor är alltid med i dessa diskussioner och förstår aldrig problemet trots förklaring, jag menar... varför är det svårt att förstå
Får man ens ta hål i öronen på en bäbis/1-åring?
ah.
lätt att missa ändå