• Anonym (Not satisfyed)

Kan inte komma med satisfyern

köpte en satisfyer för två månader sedan eftersom den verkar så poppis. Alla lovordar den överallt. Ska tydligen vara orgasmgaranti. Jag har väldigt lätt för att få orgasm i vanliga fall och kan komma på under minuten, men nu har jag kört den här skiten nio gånger under månaderna som har gått (testat alla program plus gjort egna) och det går helt enkelt inte För
    mih. Jag är inte ens i närheten av att komma. Kan inte komma på egen hand efteråt heller för jag blir som bortdomnad. Precis avslutat efter 20 min!!! med den utan att det ens var skönt! Känner inga puffar och definitivt inget vakuum när jag använder den. Kan storleken på klitoris eller blygdläppar spela in i hur det känns? 

Är jag ensam om att inte komma med hjälp av den? 

• Svar på tråden Kan inte komma med satisfyern
  • Elin pelin

Jag kommer inte heller av den... Jag hade ett ägg innan som var suveränt men valde sedan satifyer pga att den ska vara bra, det är skönt men jag får ingen orgasm

• Anonym (Kalle)

Brukar ni få orgasm annars?
    Kan det vara så att era förväntningar snarare är hinder för att få orgasm?
    Bra om det är skönt i alla fall så hoppas det ger något ändå.

• Lyckligalotta

Upplever ofta samma sak som TS. De första gångerna var jag blown away. Men de senaste gångerna jag testat når jag inte klimax. Kan den vara sönder? Man känner ju små puffar och den låter ju och skakar en hel del Skäms

Ett tips är att testa den på fler ställen än direkt på klitorishuvan, försök nå de andra delarna av klitoris genom blygdläpparna. 

Har dock aldrig blivit så avdomnad att det inte går att avsluta med händerna

• Fjäril kär

Det låter som att du faktiskt domnar bort av den och därför inte kan komma. Du tappar känseln och därmed inte heller känner att det är skönt. 

Om du vill använda den så kanske testa att undvika direkt på klitoris utan mer på sidan, kanske även med trosor på. Använd den mer som vibrator istället för pang på. 

• Anonym (70 plus kvinna)

Satisfyer pro2 gör det heller inte för mig. Det var nån kille här i FL community som ville testa den ihop med mig hemma hos sig i sin lägenhet i Mellansverige. Fick second thoughts och ställde in. Beställde en egen. Synd kanske när han så ivrig han. Nu har jag funnit en het, viril och väldigt erfaren italiensk älskare som jag orgasmerar med han. Nyss fyllde han 50 han och vi firade stort. Vill ändå hitta en bra sexleksak leka med. Tar gärna emot tips! 

Fjäril kär skrev 2023-08-30 08:34:39 följande:

Det låter som att du faktiskt domnar bort av den och därför inte kan komma. Du tappar känseln och därmed inte heller känner att det är skönt. 

Om du vill använda den så kanske testa att undvika direkt på klitoris utan mer på sidan, kanske även med trosor på. Använd den mer som vibrator istället för pang på. 

Jag gör fel då med min Saisfyer Pro2 när jag för den pang på klitoris. Märker sensationen snabbt övergår till domnads feeling. Hur ska jag då kunna njuta? Ska nu testa mer indirekt beröring med den och med trosorna på innan jag skänker leksaken till någon. Får nog lättast orgasm av en exercis jag råkade se på ett program av en sexterapeut. I min ålder tacknämligt ändå med en liten tingest som hjälper på traven. Det uppstår glapp på någon månad mellan min italienare och mig då vi är särbos i olika länder därtill.
  • Anonym (simba79)
    Anonym (70 plus kvinna) skrev 2023-08-30 08:56:22 följande:

Satisfyer pro2 gör det heller inte för mig. Det var nån kille här i FL community som ville testa den ihop med mig hemma hos sig i sin lägenhet i Mellansverige. Fick second thoughts och ställde in. Beställde en egen. Synd kanske när han så ivrig han. Nu har jag funnit en het, viril och väldigt erfaren italiensk älskare som jag orgasmerar med han. Nyss fyllde han 50 han och vi firade stort. Vill ändå hitta en bra sexleksak leka med. Tar gärna emot tips! 

Kul för dig, men det känns som att du mest vill skriva av dig någon halvpåhittad gumslemmig tanthistoria. Väldigt ofräscht.
  • Anonym (B)

Använder du den rätt....? Har du försökt "leta runt" efter sköna punkter på klitoris, dragit tillbaka huden runt den t ex? Har väldigt svårt att tro att du inte ens känner puffarna från den.

• Anonym (Prova gärna)

Prova gärna en annan appstyrd leksak eller något som stimulerar på fler ställen samtidigt än bara klitoris. Den fungerar tyvärr inte på alla.

leksakerforvuxna.wordpress.com/

Anonym (simba79) skrev 2023-08-30 09:49:48 följande:
    Kul för dig, men det känns som att du mest vill skriva av dig någon halvpåhittad gumslemmig tanthistoria. Väldigt ofräscht.
    Visst är vardagen mer trist efter pensioneringen.

Vill advocate eller på ren svensk synliggöra erotik och sex i min ålderskategori. Tycker den kraften hymlas med (och som i ditt fall i din post till mig här), rentav misstros eller förlöjligas.Solig

I första hand vill jag ges seriösa förslag på en sexleksak och som funkar för oss kvinnor, när min nyfunna italienare befinner sig på Teneriffa och jag i Norden. Tror du kvinnors  sexlust och möjlighet till orgasm bara planar ut? Då vet du begränsat om saken, flicka  lilla!
    Anonym (B) skrev 2023-08-30 10:02:34 följande:

Använder du den rätt....? Har du försökt "leta runt" efter sköna punkter på klitoris, dragit tillbaka huden runt den t ex? Har väldigt svårt att tro att du inte ens känner puffarna från den.

Puffarna eller satisfiern i sig kan nog överstimulera klittan är jag rädd. Har redan testat det du föreslår. 
    Anonym (Prova gärna) skrev 2023-08-30 10:16:04 följande:

Prova gärna en annan appstyrd leksak eller något som stimulerar på fler ställen samtidigt än bara klitoris. Den fungerar tyvärr inte på alla.

leksakerforvuxna.wordpress.com/

Tack för länken! Ska kolla på den ikväll. Glad
  • Anonym (l)

Allt kan inte vara för alla. Antar du använder glid? Det finns även womaniser etc som ofta får mer bättre betyg men som med annat sexaktigt är det så olika

• Anonym (l)
    Anonym (70 plus kvinna) skrev 2023-08-30 10:54:46 följande:
    g
    Det var verkligen en ny variant istället för den vrålparonoida. Tyvärr inte saknad
  • KimLinnefeldt
    Anonym (70 plus kvinna) skrev 2023-08-30 10:54:46 följande:
    Visst är vardagen mer trist efter pensioneringen.

Vill advocate eller på ren svensk synliggöra erotik och sex i min ålderskategori. Tycker den kraften hymlas med (och som i ditt fall i din post till mig här), rentav misstros eller förlöjligas.Solig

I första hand vill jag ges seriösa förslag på en sexleksak och som funkar för oss kvinnor, när min nyfunna italienare befinner sig på Teneriffa och jag i Norden. Tror du kvinnors  sexlust och möjlighet till orgasm bara planar ut? Då vet du begränsat om saken, flicka  lilla!
    Härligt att höra. Det finns så mycket skönt i mogen ålder. Och förhoppningsvis mindre skam och mer tid och resurser för Teneriffa och annat.
    Anonym (l) skrev 2023-08-30 11:01:06 följande:
    Det var verkligen en ny variant istället för den vrålparonoida. Tyvärr inte saknad
    Ja, det är märkligt att bli misstrodd sin lust och sin vilja till utveckling av sin sexualitet i mogen ålder. Alla dessa onödiga och uråldriga fördomar..  Solig
    KimLinnefeldt skrev 2023-08-30 11:09:58 följande:
    Härligt att höra. Det finns så mycket skönt i mogen ålder. Och förhoppningsvis mindre skam och mer tid och resurser för Teneriffa och annat.
    Ja, så är det ju! Tack för din exakta tolkning som är mkt rolig att höra! Glad Önskar fler förstod att njuta av sin erotik högt upp i åren. Kvinnor som män. 
  • Anonym (Not satisfyed)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-08-30 08:03:02 följande:

Brukar ni få orgasm annars?
    Kan det vara så att era förväntningar snarare är hinder för att få orgasm?
    Bra om det är skönt i alla fall så hoppas det ger något ändå.

Alltid! 
Svar på tråden Kan inte komma med satisfyern