BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Fick mitt posetivt äl test igår efter jag hade legat 2 timmar med sån extrem värk som jag misstänker va ägglossningen för jisses vad ont det gjorde! Mådde så illa och kunde knappt gå. Hade fått negativt äl test på morgonen och tog ett test på eftermiddagen när jag klarades att gå på toa efter den smärtsamma ägglossningen och gisses vad det blev posetivt på sekunder 🙈
Så nu är det bara att räkna ner till 4 oktober och se om de blir något 😅 dock är jag en test galning så brukar börja testa efter typ 8-9 dagar efter äl... Blir mitt 3 försök för denna bebisen! Men gjort samma sak vid resterande 4 barn 🙊
Fick mitt posetivt äl test igår efter jag hade legat 2 timmar med sån extrem värk som jag misstänker va ägglossningen för jisses vad ont det gjorde! Mådde så illa och kunde knappt gå. Hade fått negativt äl test på morgonen och tog ett test på eftermiddagen när jag klarades att gå på toa efter den smärtsamma ägglossningen och gisses vad det blev posetivt på sekunder 🙈
Så nu är det bara att räkna ner till 4 oktober och se om de blir något 😅 dock är jag en test galning så brukar börja testa efter typ 8-9 dagar efter äl... Blir mitt 3 försök för denna bebisen! Men gjort samma sak vid resterande 4 barn 🙊
Jag hoppar in i denna tråd, jag har passerat 12 försök och slutat räkna. Spolade äggledaren förra cykeln utan resultat, denna gång blir det att övervaka ägglossning på dag 13 och eventuellt behandling (spruta?). Så nu håller vi tummarna att det tar sig, annars överväger vi nog att påbörja IVF..
3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket
3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
Hoppar in här!
Första riktiga försöket, andra barnet 🙈
Fick pos digitalt test söndagkväll, dock har sambon varit sjuk vilket föranlett att vi endast fick till det 4 dagar innan positivt äl test, samma kväll och två dagar efter, så är inte jätte inställd på grav men hoppet finns utan tvekan där.
3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket
3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket
Hejsan! Jag hoppar in jag också 🥰
vi Ska försöka på våran gemensamma tvåa nu. Har 5 barn i familjen nu. jag har två pojkar sen innan och han två tjejer sen innan och så våran gemensamma grabb! äl 19/9 bim 3/10! All lycka 🌺
cinapuffen ( det är en värdelös sida så kan inte citera dig.) jag brukar alltid testa 10 dagar efter äl:) va kul att du också fick positivt äl test igår bebissuge. rent statistiskt borde en av oss plussa då :)
cinapuffen ( det är en värdelös sida så kan inte citera dig.) jag brukar alltid testa 10 dagar efter äl:) va kul att du också fick positivt äl test igår bebissuge. rent statistiskt borde en av oss plussa då :)