• Anonym (Bisexuell man)

Vad är du?

Jag undrar vad du är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är du?
  • Anonym (Di)

Ska bli intressant hur fl hanterar svaren med avseende på gdpr. 

• KimLinnefeldt

Jag tror att kategorierna är för hårda. Binyfiken finns inte med, och alla andra lägen på en skala mellan superhetero och radiakalhomo.

• Anonym (:/ unik)

Jag är rätt unik tror jag då jag är en lesbisk kvinna som blivit bitter på kvinnor och på många sätt föredrar män. Jag gillar män, jag förstår män (nåja,  men bättre än jag förstår kvinnor). Hade jag vart straight är jag övertygad om att jag hade kunnat bli världens bästa fru.  

• Anonym (J)

Jag är fredagstrött och känner mig rätt uppgiven inför det faktum att kunskapen om transpersoner är så låg att någon kan få för sig att "transa" är en sexuell läggning. 

• Anonym (Bankomat)

Jag är en bankomat 

• Anonym (:/ unik)
    Anonym (Bankomat) skrev 2023-09-01 11:48:51 följande:

Jag är en bankomat 

Det verkar vara vanligt att en del identifierar sina partners som bankomat, men att själv identifiera sig som bankomat är mer ovanligt.
  • sfakianaki
    Anonym (J) skrev 2023-09-01 10:51:08 följande:

Jag är fredagstrött och känner mig rätt uppgiven inför det faktum att kunskapen om transpersoner är så låg att någon kan få för sig att "transa" är en sexuell läggning. 

tankte precis samma...
  • Anonym (Människa)

Jag är en människa. 

• Anonym (Bisexuell men heteroemotionell)
    Anonym (:/ unik) skrev 2023-09-01 10:39:58 följande:

Jag är rätt unik tror jag då jag är en lesbisk kvinna som blivit bitter på kvinnor och på många sätt föredrar män. Jag gillar män, jag förstår män (nåja,  men bättre än jag förstår kvinnor). Hade jag vart straight är jag övertygad om att jag hade kunnat bli världens bästa fru.  

För mig är det lite  samma sits men som man, med skillnaden att jag är flexibel rent sexuellt.

Jag gillar att bli påsatt av män men klara inte av dem emetionellt.
    Jag blir sexuellt undergiven vissa män och älskar känslan av att bli tagen och det verkar som att de som tar mig uppskattar mig. Men det funkar aldrig för mer än sex.
    Jag faller bara för kvinnor och får bara till vettiga relationer med kvinnor.

Hade jag bara varit gay hade jag varit en pefekt "fru".
  • tuxxe

Jag är jag?dvs ett bitvist förvirrat ufo och nördig, många har kallat mig för helt andra saker.. positiva saker då

• Freddie K

Jag är bisexuell och damn proud of it!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (.)

Hur kan man vara stolt över en sexuell läggning har jag alltid undrat. Det är ju inget man kan rå för.

• Freddie K
    Anonym (.) skrev 2024-01-10 14:38:23 följande:

Hur kan man vara stolt över en sexuell läggning har jag alltid undrat. Det är ju inget man kan rå för.

Jag skäms inte över min sexuella läggning. Alltså är jag stolt över den. Hade jag varit svart så hade jag varit stolt över det med, även om det inte heller är något jag kan göra åt.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (.)
    Freddie K skrev 2024-01-13 05:43:30 följande:
    Jag skäms inte över min sexuella läggning. Alltså är jag stolt över den. Hade jag varit svart så hade jag varit stolt över det med, även om det inte heller är något jag kan göra åt.
    Men då är du väl stolt över den hudfärg du har då. Och hårfärg. Och vilket kön du har. Längden också kanske.
Svar på tråden Vad är du?