• Anonym (Luxus-fluxus)

Har kvinnor trosor under sina tights? Varför ser man DEN på vissa?

Nu för tiden går väldigt många kvinnor i åldrarna 18-35 runt med tränings tights på sig till vardags, på stan och i andra sammanhang. Dvs byxor som formar sig efter kroppen och som egentligen är skapta för att användas i träningssyfte, exempelvis vis löpning eller spinning. 
    På en del så ser man konturerna och hela formen av könsorganet, speciellt på de som har tights som är uppdragna väldigt mycket så att det spänner i skrevet. 

Är kvinnor som går runt så medvetna om det? Går du runt då? 
    Ni som är kvinnor, är det vanligt att man använder tights utan att ha trosor under för att det är skönare? 

• Svar på tråden Har kvinnor trosor under sina tights? Varför ser man DEN på vissa?
  • Anonym (Det varierar)

Jag gillar tights med (fast med trosor under givetvis) min figur syns knappt om jag inte klär mig i "ålaskinn" som mamma skulle säga. Har svårt att känna mig kvinnlig utan att kläder är "ålaskinn"

• Pixie99
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 17:41:49 följande:
    Håller med om anatomisk men nej blygdläppar syns inte automatiskt bara för att man har tights. 
    Jag får dessvärre säga emot.

Jag använder svarta Under Armour Base leggings tillverkade av ett lite tjockare material om jag ska springa när det är lite kallare ute. I och med at de är så tjocka i materialet så döljer de ganska bra, men de är också alldeles för varma för att användas på gym, så där måste jag köra med mina vanliga tunna UA träningstights. Dessa är betydligt mer avslöjande, i alla fall på mig.
  • Anonym (Korkat)
    Anonym (klimakteriekossa) skrev 2023-09-02 17:57:16 följande:
    Men alltså..blanka tights och skinnlook är ju sexy dress, eller åtminstone gränsfall om man inte vill bli glodd på.

Jag hade inte kunnat ha det på jobbet, då hade ögonen trillat ur skallen på mina gubbar.
    De på jobbet är i bomull, urtvättade och långt ifrån sexiga. Egna kläder är inte tillåtet och jag använder tightsen eftersom unisexbyxorna inte passar mig. 
  • Anonym (Korkat)
    Pixie99 skrev 2023-09-02 18:02:18 följande:
    Jag får dessvärre säga emot.

Jag använder svarta Under Armour Base leggings tillverkade av ett lite tjockare material om jag ska springa när det är lite kallare ute. I och med at de är så tjocka i materialet så döljer de ganska bra, men de är också alldeles för varma för att användas på gym, så där måste jag köra med mina vanliga tunna UA träningstights. Dessa är betydligt mer avslöjande, i alla fall på mig.
    Det får stå för dig då. På mig syns då inga läppar och jag har inte sett några andras på mina pass. 
  • Anonym (Det varierar)

På mitt jobb är tights inga problem heller, chefen är gubbsjuk så jag kan klä mig precis hur jag vill.

• Pixie99
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 18:07:57 följande:
    Det får stå för dig då. På mig syns då inga läppar och jag har inte sett några andras på mina pass. 
    Noterat.
  • Sk007
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 17:51:38 följande:
    Driver du med mig nu? 
    Nej det finns 0 % uttänkt sexighet när jag har tights. Det är arbetskläder på jobbet, svarta med logga, bomull. Byxor finns men unisex och grenen hamnar i knähöjd, benen blir för långa och bylsiga ben. Då skulle jag känna mig större och fulare. Måste kunna röra mig fritt också. Min mage är större i förhållande till benen så det är svårt att hitta byxor som passar. 
    Har blanka tights privat från vanlig klädbutik. Överdelen täcker precis rumpan. Jeans är svårt att hitta i rätt storlek. På vintern  har jag tights i  skinnlook, de är läckra och då kan jag känna mig fin, rent av sexig pga materialet. 
    På träning blanka från sporthyllan.
    Ok
  • Aixam
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 15:04:14 följande:
    Hur ser du på vår kroppsdel bröst? De syns vad man än har på sig, stora eller ej. De rör på sig. Bröstvårtorna syns ibland  Ska vi ha bandage runt bröstkorgen? 

De som har tighta toppar utan  BH är oftast mer sexiga än om de varit helt utan.
    Tighs som visar blygläpparna är samma sak.  Var skall man titta tex på tunnelbanan med dem just framför ögonen? 
    Hos  bussförarna kallas de mummelbyxor, de rör sig men inget hörs! 

Jag hade aldrig burit taighta byxor som formats efter kuken och pungen, åtminstone inte offentligt eller  för någon annan än frun i ett speciellt syfte!

• Anonym (Korkat)
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 18:06:22 följande:
    De på jobbet är i bomull, urtvättade och långt ifrån sexiga. Egna kläder är inte tillåtet och jag använder tightsen eftersom unisexbyxorna inte passar mig. 
    Men, alla tunikor går över min rumpa. Vill inte att den syns. Oavsett plats och tid, vardag eller fest. 
  • Aixam
    Anonym (Korkat) skrev 2023-09-02 15:04:14 följande:
    Hur ser du på vår kroppsdel bröst? De syns vad man än har på sig, stora eller ej. De rör på sig. Bröstvårtorna syns ibland  Ska vi ha bandage runt bröstkorgen? 

De som har tighta toppar utan  BH är oftast mer sexiga än om de varit helt utan.
    Tighs som visar blygläpparna är samma sak.  Var skall man titta tex på tunnelbanan med dem just framför ögonen? 
    Hos  bussförarna kallas de mummelbyxor, de rör sig men inget hörs! 

Jag hade aldrig burit taighta byxor som formats efter kuken och pungen, åtminstone inte offentligt eller  för någon annan än frun i ett speciellt syfte!

Svar på tråden Har kvinnor trosor under sina tights? Varför ser man DEN på vissa?