Partner blivit sunkig. Åsikter om det?
Sunkig för mig betyder ohygienisk. Att man inte duschar regelbundet, tvättar händerna och borstar tänderna. Det tycker jag är ett no-no! Sen om man någon gång drar en raggardusch eller väntar en dag med att tvätta håret är det väl en sak.
Att vara bekväm hemma ser jag som ett stort plus! Jag orkar inte raka benen hela vintern, och vissa dagar på sommaren. Min favoritklädsel hemma är mjukisar. Byter om så fort jag kommer hem till något bekvämt, av med bh och strumpor och jeans och drar på mig goa kläder.
Att piffa sig och hålla sig fin konstant skulle jag aldrig lägga min tid på. Och skulle aldrig kräva av en partner heller. Vardagsliv är ju ändå 99% av ens liv liksom. Ta mig som jag är. Sen ibland, om det är restaurang eller fest eller parmiddag eller något kul man vill göra tillsammans, då blir det ju roligt att vara lite uppklädd och fin.
Men utseende är ju inte så viktigt i en relation, för min del är det viktigaste att trivas tillsammans.
Så en kille som inte gillar lufsa-runt-i-myskläder-tjejer skulle inte vilja ha mig, och jag troligen inte honom.