Är jag konstig eller...?
Ja jag tycker du är konstig i den mån att det inte är så vanligt att man är ok med att ens partner sviker, ljuger och smusslar för det handlar ju inte bara om att han knullar nån annan, det handlar ju lika mycket om att en person som ljuger om sånt kan ju lika väl ljuga om vad som helst och går inte att lita på.
Dessutom kan jag ju tycka att det är märkligt att du inte vågar säga till den här kvinnan att du redan vet att din man knullar runt men inte bryr dig så hon slutar försöka hjälpa dig, hon kan ju inte veta vad du tänker speciellt inte när du spelar ett spel för gallerierna.
Så nog är ditt beteende ganska konstigt, men å andra sidan så är det ju ditt liv och din relation och vad du accepterar är ju upp till dig. Men det kan ju du inte förvänta dig att den här kvinnan ska förstå om du själv inte säger det. Hon försöker ju bara hjälpa dig.
Vad gäller din man så är det nog ingen fara alls, han kommer nog bara bli glad över att du accepterar att han knullar runt, då slipper han ju anstränga sig och försöka hålla det hemligt utan kan knulla runt fritt, win win för honom. Vet inte om du och din man ff har sex med varandra, men om det är så så vore det ju bra om ni i samma veva tar upp det där med skydd så han inte kommer hemdragandes med nån härlig sjukdom.