Inlägg från: Etgnaget |Visa alla inlägg
  • Etgnaget

Snälla hjälp mig!

Har fått veta att min sambo kollat porr varje kväll konstant under vårat förhållande. Han vägrar erkänna vilken sida detta är? Snälla snälla hjälp mig hitta vilken (porr sida) jag antar att detta är?

detta har tagit knäcken på mig då jag är helt nyförlöst och mitt självförtroende är på botten. Det skulle hjälpa mig bearbeta om jag vet vad han tittar på? 

och ja jag har försökt fråga? 
  • Svar på tråden Snälla hjälp mig!
  • Etgnaget

Så lätt och sitta och kasta ur sig ?lämna relationen om du inte är nöjd?. Jag är sådan som person som behöver detaljer för att förstå och bearbeta. 

• Etgnaget

Tänkte att någon kanske kände igen på bilden vilken sida det kan vara :(

• Etgnaget

Tack för svar alla!

Grejen är att vi har haft både enligt han (när vi pratar om det) ett bra sexliv och ligger flera gånger i veckan förutom 5 veckor efter förlossningen. Det är därför detta gör mig ledsen, och jag vill veta vad han kollar på. De känns ju uppenbart som något han inte får här om ni förstår hur jag tänker? 

vi har pratat om det och jag har hållt mig väldigt neutral och icke skuldbeläggande. Har även försökt säga att vi kan kolla tillsammans men ?nej de vill jag inte, de är superkonstigt? får jag till svar?

Svar på tråden Snälla hjälp mig!