• Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (Squid)
    Anonym (fantasivärld.) skrev 2023-09-19 22:44:45 följande:
    Fast nu gällde det ju kvinnor du inte vill skulle stöta på dig, förstår du verkligen inte skillnaden. 
    Om det är 10 st och ingen är av intresse så är det ju ingen fördel.
    Du tror att det är kul att nobba 9 st och kanske den tionde är intressant men att det sen skulle leda till sex är ju inte ens säkert.
    Du verkar heller inte förstå att allt inte bara är ute efter ett ligg, vilket en del killar vill och det då går det också bort.
    Är man inte intresserad av engångsligg så faller många killar bort som stöter på krogen.
    nej, om fler kvinnor stötte på mig så skulle mina liggchanser öka rejält, det är du som utgår från att de flesta kvinnorna är oattraktiva, sen så behöver du inte tala om för mig vad jag tror, ja är man inte intresserad av engångsligg så vill man inte att de som vill det, stöter på en, vad bra att du talade om det för mig, tack
  • Anonym (fantasivärld.)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 07:00:59 följande:
    nej, om fler kvinnor stötte på mig så skulle mina liggchanser öka rejält, det är du som utgår från att de flesta kvinnorna är oattraktiva, sen så behöver du inte tala om för mig vad jag tror, ja är man inte intresserad av engångsligg så vill man inte att de som vill det, stöter på en, vad bra att du talade om det för mig, tack
    Jag säger inte att alla kvinnor år oattraktiva, du utläser ofta saker än det som står.
    Jag skrev att det inte är en fördel om 10 st män stöter på dig och ingen är intressant för en, dom kan ju vara det för andra självklart.
    Men jag t ex vill inte ha engångsligg och de flesta som kommer fram på krogen är just ute efter det och då blir det jobbigt när man måste nobba flera stycken och just på krogen är ju  många fulla och  påverkade av alkohol och säger och beter sig annorlunda än t ex på jobbet.
    Förstår du inte skillnaden?
    Du tycker att det vore roligt att 10 st kvinnor stöter på dig men om du måste nobba 9 st och sen kanske en kommer du vill ha.
    Tycker du då att det är så roligt att nobba 9 andra kvinnor?
    Nej det tycker de flesta är jobbigt och just på krogen när många är påverkade och säger saker är det faktiskt inte en fördel.
    Förstår du skillnaden?
  • Anonym (Squid)
    Anonym (fantasivärld.) skrev 2023-09-20 09:26:37 följande:
    Jag säger inte att alla kvinnor år oattraktiva, du utläser ofta saker än det som står.
    Jag skrev att det inte är en fördel om 10 st män stöter på dig och ingen är intressant för en, dom kan ju vara det för andra självklart.
    Men jag t ex vill inte ha engångsligg och de flesta som kommer fram på krogen är just ute efter det och då blir det jobbigt när man måste nobba flera stycken och just på krogen är ju  många fulla och  påverkade av alkohol och säger och beter sig annorlunda än t ex på jobbet.
    Förstår du inte skillnaden?
    Du tycker att det vore roligt att 10 st kvinnor stöter på dig men om du måste nobba 9 st och sen kanske en kommer du vill ha.
    Tycker du då att det är så roligt att nobba 9 andra kvinnor?
    Nej det tycker de flesta är jobbigt och just på krogen när många är påverkade och säger saker är det faktiskt inte en fördel.
    Förstår du skillnaden?
    jag fattar inte hur du tänker, men om jag frågar såhär: 
    skulle du välja att män stöter på dig eller att inga män stöter på dig?
  • Ztiff2

Min tjej får inviter och det för inget, gillar när hon får ligga med andra :)

• Anonym (Squid)
    Ztiff2 skrev 2023-09-20 10:49:02 följande:

Min tjej får inviter och det för inget, gillar när hon får ligga med andra :)

tror också att tjejer gillar när de får inviter, om de inte fick det så skulle det inte vara lika kul tror jag
  • Mandel
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 12:48:37 följande:
    vet inte, aldrig påstått det, men övertygad om att många tjejer gillar att hon får många liggchanser serverat
    Jag gillar verkligen inte att få en massa sextjatande från helt okända män. Är det någon normal kvinna som gillar det?
    Tar det verkligen inte som en komplimang utan tänker bara jävla idiot om den som skrivit och ser man sedan en profilbild så kan jag även tänka ditt feta fula äckel, dig vill jag väl verkligen inte ha sex med osv.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Squid)
    Mandel skrev 2023-09-20 11:03:12 följande:
    Jag gillar verkligen inte att få en massa sextjatande från helt okända män. Är det någon normal kvinna som gillar det?
    Tar det verkligen inte som en komplimang utan tänker bara jävla idiot om den som skrivit och ser man sedan en profilbild så kan jag även tänka ditt feta fula äckel, dig vill jag väl verkligen inte ha sex med osv.
    jag pratar inte om sextjatande
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 10:54:43 följande:
    tror också att tjejer gillar när de får inviter, om de inte fick det så skulle det inte vara lika kul tror jag
    Men varför i hela friden tror du det när massor av tjejer redan skrivit att det är precis tvärtom?!
  • Anonym (Saknas)
    felicityporter skrev 2023-09-20 12:20:38 följande:
    Men varför i hela friden tror du det när massor av tjejer redan skrivit att det är precis tvärtom?!
    Men vi vet ju inte hur vi tänker och vill.
    Det är han som vet det....
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 18:16:02 följande:
    Du kan få ligga med män också. Det är bara att tacka nej om du inte vill.
    jag vet och det är män som visat intresse, men jag var inte intresserad (jo nån enstaka men bodde för långt bort)
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet