Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 07:00:59 följande:
nej, om fler kvinnor stötte på mig så skulle mina liggchanser öka rejält, det är du som utgår från att de flesta kvinnorna är oattraktiva, sen så behöver du inte tala om för mig vad jag tror, ja är man inte intresserad av engångsligg så vill man inte att de som vill det, stöter på en, vad bra att du talade om det för mig, tack
Jag säger inte att alla kvinnor år oattraktiva, du utläser ofta saker än det som står.
Jag skrev att det inte är en fördel om 10 st män stöter på dig och ingen är intressant för en, dom kan ju vara det för andra självklart.
Men jag t ex vill inte ha engångsligg och de flesta som kommer fram på krogen är just ute efter det och då blir det jobbigt när man måste nobba flera stycken och just på krogen är ju många fulla och påverkade av alkohol och säger och beter sig annorlunda än t ex på jobbet.
Förstår du inte skillnaden?
Du tycker att det vore roligt att 10 st kvinnor stöter på dig men om du måste nobba 9 st och sen kanske en kommer du vill ha.
Tycker du då att det är så roligt att nobba 9 andra kvinnor?
Nej det tycker de flesta är jobbigt och just på krogen när många är påverkade och säger saker är det faktiskt inte en fördel.
Förstår du skillnaden?