Någon som blivit förälskad i en annan men stannat kvar med sin partner?
Så tacksam att få ta del av allas upplevelser!!
Lite intressant att nästan alla handlar om kollegor utan att jag sagt att det skulle ha varit fallet för mig.
Så tacksam att få ta del av allas upplevelser!!
Lite intressant att nästan alla handlar om kollegor utan att jag sagt att det skulle ha varit fallet för mig.
Vad beror det på att kvinnor säger att man inte träffar nån på jobbet, när män pratar om nån kvinna på jobbet han är intresserad av?
För i den här tråden (och andra trådar) så kan man läsa att kvinor blev intresserade av män på jobbet.
Är det bara för att det är män som säger att han är attraherad av en kollega?
Jag befinner mig i den sitsen att jag sedan i våras är förälskad i min kollega men gift och har barn.
min kollega vet nog inte även om han anar? vi har en väldigt bra jobb// vänskapsrelation och han känns som en jag skulle kunna tänka mig att dela resten av livet med. Konstigt nog älskar jag min man långt därinne och vi är ett bra team och hjälper varandra, men vi känns mer som goda vänner än ett par.
Hade ni ?bekänt? känslorna för kollegan eller låtit det bero?
Det känns ibland lite flirtigt mellan oss och i luften?
Jag tror att det som kvinna är vanligt att bli förälskad i kollegor när man är hyfsat ung och fortfarande har en massa hormoner. Ibland umgås man närmare med kollegan än med mannen hemma och på jobbet visar alla den bästa versionen av sig själv.
Nej, kärlek är inte ett val. Man kan inte påverka hur man känner.