• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • Villblimamma98

Lämnar nog tråden nu.. förhoppningsvis lyckas jag fortfarande få en bebis under 2024! 

lycka till alla er andra ❤️

• Livetpålandet16
    Villblimamma98 skrev 2023-10-21 14:11:01 följande:

Lämnar nog tråden nu.. förhoppningsvis lyckas jag fortfarande få en bebis under 2024! 

håller tummarna för dig! ❤️
  • cutepenguin

Beklagar verkligen 😔❤️ Kramar till dig!!

• liloma

Beklagar! ❤️ Hoppas det snart är din tur! 
  • Carmarr

Igår började växtvärken här! Är i vecka 5 enligt appen. Såg att det var några som undrade om det var normalt med ont i magen och det är det! Jag har i princip väntat på magontet för det har känts som att när växtvärken/mensvärken börjar då är det på riktigt, då vågar jag tro på det 🙈 Testen har även dom ökat. Så nu ska jag försöka slappna av och våga tro på att vi ska få ett syskon här hemma 🥰 Har dock inte några andra symtom ännu. Känner mig i övrigt rätt ogravid

• Pepsin

Jag plussade idag!! Efter flera års (halvhjärtade) syskonförsök och ett missfall. Helt chockad och lycklig! clearblue visade 2-3 veckor så verkar stämma rätt bra! V 4+3 och bf 26 juni! 

Finns det någon grupp skapad på fb? Var (är) med i en så himla trevlig grupp med ca 40 medlemmar från min första graviditet. :) 

• AnnaCaroline89

Lider så med dig, håller alla tummar att det väldigt snart är din tur. ❤️ Kramar!

• AnnaCaroline89
    Pepsin skrev 2023-10-21 20:09:33 följande:

Jag plussade idag!! Efter flera års (halvhjärtade) syskonförsök och ett missfall. Helt chockad och lycklig! clearblue visade 2-3 veckor så verkar stämma rätt bra! V 4+3 och bf 26 juni! 

Finns det någon grupp skapad på fb? Var (är) med i en så himla trevlig grupp med ca 40 medlemmar från min första graviditet. :) 

Undrar också om FB! Jag har bf 27 juni 😍
  • Livetpålandet16
    Carmarr skrev 2023-10-21 19:39:57 följande:

Igår började växtvärken här! Är i vecka 5 enligt appen. Såg att det var några som undrade om det var normalt med ont i magen och det är det! Jag har i princip väntat på magontet för det har känts som att när växtvärken/mensvärken börjar då är det på riktigt, då vågar jag tro på det 🙈 Testen har även dom ökat. Så nu ska jag försöka slappna av och våga tro på att vi ska få ett syskon här hemma 🥰 Har dock inte några andra symtom ännu. Känner mig i övrigt rätt ogravid

Känns växtvärken som mensvärk? 😊 
Svar på tråden BF Juni 2024