Anonym (Märkligt) skrev 2023-09-21 22:57:57 följande:
Hur kommer man inte åt insidan av låren och magen? Torkar du henne när hon varit på toa också? Låter ju jättemärkligt.
De ställena borde hon komma åt. När hon gått på toa har hon en slags "pinne" för att nå men det är svårt så hon brukar duscha efter nr2.
Anonym (Ollga) skrev 2023-09-22 07:21:42 följande:
Ajdå. Då är det väl så att hon är i mycket stort behov av att gå ner i vikt, förmodar jag? Men viljan till det måste ju finnas hos henne själv i så fall. Är det pga övervikten som läkare betett sig illa?
Ja.
Agda90 skrev 2023-09-22 08:15:58 följande:
Om du följer med henne på läkarbesöket så kommer läkaren inte våga att behandla henne illa. Min man har följt med mig på ett par läkarbesök när läkaren har bokstavligen talat varit ett stolpskott. Det är enorm skillnad då.
Jag skall göra det. tack.
Anonym (N) skrev 2023-09-22 10:20:06 följande:
De är KK, så att utpressa kommer inte leda till ett skit.
Anonym (Oh la la la) skrev 2023-09-22 10:16:32 följande:
Hon borde gå ner i vikt. Säg att du inte ligger med henne mer om hon inte blir smalare.
Jag har försökt med detta (inte om vikten men hennes festande) men då hittar hon på dumma saker, råkar illa ut, eller varnar för att hon kanske råkar illa ut och skyller det på mig. Så det är svårt. Kan vara grejer som ringa mitt i natten vilja bli hämtad och om jag inte vill det hota med att då är det ditt fel om jag blir våldtagen och liknande.