• Anonym (Beppe)

Sår/irriterad hud i valkar

Min KK är väldigt känslig (extremt) vad gäller sin vikt så det är svårt för mig att säga ifrån.

Men i några veck på hennes kropp, under magen, bägge sidor lågt på ryggen, bägge sidor på insida lår samt i nacken har hon väldigt röd hud under/vid valkar på de ställena. Är små sår och det har en slags sötaktig unken doft om jag är nära med näsan. Jag smörjer de ställena med inotyol när jag kommer åt vilket gör det bättre men det funkar inte helt. Vad är det här och vad skulle funka bättre än Inotyol?

• Svar på tråden Sår/irriterad hud i valkar
  • Anonym (Beppe)

Receptfri salva mot svamp...tack! Skulle de vara farlig om det inte är svamp? 

• Anonym (Beppe)
    Anonym (Ollga) skrev 2023-09-21 22:50:54 följande:

Instämmer i svamp-kören. Viktigt att hon torkar helt torrt när hon duschat eller blivit svettig (Men mjult och försiktigt så att hon inte river upp sår där). Smörj med salva mot svampinfektion (samma som vid fotsvamp). Men ser ni inte enförbättring måste hon kolla hos läkare. Kläder i naturmaterial kan göra att hon blir mindre fuktig, vilket är bra. 

Jag tror inte hon kommer åt att torka helt när hon duschat tyvärr. Läkare är svårt att få henne till då hon blivit dåligt bemött men om jag tjatar så går det nog. 
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (Beppe) skrev 2023-09-21 22:46:45 följande:
     hon kommer inte åt så bra själv pga volym.
    Hur kommer man inte åt insidan av låren och magen? Torkar du henne när hon varit på toa också? Låter ju jättemärkligt.
  • Anonym (Ollga)
    Anonym (Beppe) skrev 2023-09-21 22:56:57 följande:
    Jag tror inte hon kommer åt att torka helt när hon duschat tyvärr. Läkare är svårt att få henne till då hon blivit dåligt bemött men om jag tjatar så går det nog. 
    Ajdå. Då är det väl så att hon är i mycket stort behov av att gå ner i vikt, förmodar jag? Men viljan till det måste ju finnas hos henne själv i så fall. Är det pga övervikten som läkare betett sig illa? 
  • Agda90
    Anonym (Beppe) skrev 2023-09-21 22:56:57 följande:
    Om du följer med henne på läkarbesöket så kommer läkaren inte våga att behandla henne illa. Min man har följt med mig på ett par läkarbesök när läkaren har bokstavligen talat varit ett stolpskott. Det är enorm skillnad då.
  • Anonym (Oh la la la)

Hon borde gå ner i vikt. Säg att du inte ligger med henne mer om hon inte blir smalare. 

• Anonym (N)
    Anonym (Oh la la la) skrev 2023-09-22 10:16:32 följande:

Hon borde gå ner i vikt. Säg att du inte ligger med henne mer om hon inte blir smalare. 

De är KK, så att utpressa kommer inte leda till ett skit. 
  • Anonym (N)

• Anonym (Oh la la la)
    Anonym (N) skrev 2023-09-22 10:21:49 följande:
    Om det är det enda sexet hon får så kan det visst hjälpa.
  • Anonym (N)
    Anonym (Oh la la la) skrev 2023-09-22 12:12:55 följande:
    Om det är det enda sexet hon får så kan det visst hjälpa.
    Och du tror att det är enda sexet hon får? För art hon har en kk?
  • Anonym (Oh la la la)
    Anonym (N) skrev 2023-09-22 12:21:55 följande:
    Och du tror att det är enda sexet hon får? För art hon har en kk?
    Nej det går inte att ta för givet såklart. Har hon KK så gillar hon väl att ligga runt får man anta. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Oh la la la) skrev 2023-09-22 12:37:21 följande:
    Nej det går inte att ta för givet såklart. Har hon KK så gillar hon väl att ligga runt får man anta. 
    Det är nog även det hon får. Så att ts sexvägrar skadar bara honom

• Anonym (Beppe)
    Anonym (Märkligt) skrev 2023-09-21 22:57:57 följande:
    Hur kommer man inte åt insidan av låren och magen? Torkar du henne när hon varit på toa också? Låter ju jättemärkligt.
    De ställena borde hon komma åt. När hon gått på toa har hon en slags "pinne" för att nå men det är svårt så hon brukar duscha efter nr2.
    Anonym (Ollga) skrev 2023-09-22 07:21:42 följande:
    Ajdå. Då är det väl så att hon är i mycket stort behov av att gå ner i vikt, förmodar jag? Men viljan till det måste ju finnas hos henne själv i så fall. Är det pga övervikten som läkare betett sig illa? 
    Ja.
    Agda90 skrev 2023-09-22 08:15:58 följande:
    Om du följer med henne på läkarbesöket så kommer läkaren inte våga att behandla henne illa. Min man har följt med mig på ett par läkarbesök när läkaren har bokstavligen talat varit ett stolpskott. Det är enorm skillnad då.
    Jag skall göra det. tack.
    Anonym (N) skrev 2023-09-22 10:20:06 följande:

Jag har försökt med detta (inte om vikten men hennes festande) men då hittar hon på dumma saker, råkar illa ut, eller varnar för att hon kanske råkar illa ut och skyller det på mig. Så det är svårt. Kan vara grejer som ringa mitt i natten vilja bli hämtad och om jag inte vill det hota med att då är det ditt fel om jag blir våldtagen och liknande.

• Anonym (N)
    Anonym (Beppe) skrev 2023-09-22 17:05:09 följande:
    De ställena borde hon komma åt. När hon gått på toa har hon en slags "pinne" för att nå men det är svårt så hon brukar duscha efter nr2.
    Anonym (Ollga) skrev 2023-09-22 07:21:42 följande:
    Ja.Jag skall göra det. tack.
    Anonym (N) skrev 2023-09-22 10:20:06 följande:
    Jag har försökt med detta (inte om vikten men hennes festande) men då hittar hon på dumma saker, råkar illa ut, eller varnar för att hon kanske råkar illa ut och skyller det på mig. Så det är svårt. Kan vara grejer som ringa mitt i natten vilja bli hämtad och om jag inte vill det hota med att då är det ditt fel om jag blir våldtagen och liknande.

Hur tjock är hon???? 
  • Drottningen1970

Då talar vi om nån som är i 400 kilos klassen om hon inte kan tvätta och torka sig ordentligt.

Om man har en så intim relation att man smörjer varandras valkar så känns det inte som enbart en KK relation.

• Anonym (Beppe)
    Drottningen1970 skrev 2023-09-22 18:20:38 följande:

Då talar vi om nån som är i 400 kilos klassen om hon inte kan tvätta och torka sig ordentligt.

Om man har en så intim relation att man smörjer varandras valkar så känns det inte som enbart en KK relation.

Hon väger mindre än hälften av det där.
  • Anonym (N)
    Anonym (Beppe) skrev 2023-09-22 18:28:42 följande:
    Hon väger mindre än hälften av det där.
    Strax under 200kg alltså. Hur får ni ens till att ha normalt sex? 
Svar på tråden Sår/irriterad hud i valkar