• Anonym (Billig?)

Han kastade ut mig efter sex

Alltså varför måste man vara en skit??
    Matchade med en kille på tinder,  skrev lite med varandra och det var underförstått att vi jommer ha sex.
    I lördags åkte jag hem till honom. Vi hade en trevlig kväll och hade sex men så fort vi var klara så ville han att jag skulle gå! Mun buss gick inte förens 50 min men han bokstavligen kastade ut mig. Sen har han såklart blockat mig överallt.
    Vafan är det för beteende??

• Svar på tråden Han kastade ut mig efter sex
  • Ascendere
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-25 12:45:03 följande:
    Han kastade ut mig efter sex

Alltså varför måste man vara en skit??
    Matchade med en kille på tinder,  skrev lite med varandra och det var underförstått att vi jommer ha sex.
    I lördags åkte jag hem till honom. Vi hade en trevlig kväll och hade sex men så fort vi var klara så ville han att jag skulle gå! Mun buss gick inte förens 50 min men han bokstavligen kastade ut mig. Sen har han såklart blockat mig överallt.
    Vafan är det för beteende??

Dåligt beteende, så gör man såklart inte om man har lite hyfs. 
  • Anonym (t)

Sikken jävla idiot! Blockera och var snäll mot dig själv. Tur att han visade detta snabbt iaf.

• felicityporter

Men ni hade redan planerat att träffas för att ligga säger du, det är sällan någon bra idé om du förväntar dig en gentleman. Ursäkta att jag säger det, men han såg sin chans till ett ligg och tog den. Vill du ha en gentleman är inte att träffa en kille på Tinder där du dessutom insinuerar att ni ska ligga med varandra direkt att rekommendera.

Skaka av dig den här obehagliga upplevelsen och ta det som en lärdom istället. Kram! Hjärta

• EpicF

Han fick som han ville, sex. Du har inte mer än ett ligg. Tragiskt, men så är det ibland. 

• Anonym (Billig?)

Jag förväntade inte nån gentleman men som nån skrev lite jäkla hyfs.
    Inte första engångsligget jag haft direkt och ingen har betett sig så här. 
    Kan tillägga att han är amerikan och basketspelare och uppenbarligen tror han att han är störst bäst och vackrast

• EpicF
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-25 13:01:33 följande:

Kan tillägga att han är amerikan och basketspelare och uppenbarligen tror han att han är störst bäst och vackrast

Att han är american och basketspelare är irrelevant. 

Han var ute efter sex, hansex och såg ingen mening med vidare kontakt. 
  • Tobben
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-25 13:01:33 följande:

Att han är en idiot är alla överens om.
    Men frågan är om det var ett bra knull?
  • Anonym (Billig?)

Nä inte bra knull eftersom han bara brydde sig om sig själv och att 33 cm gör jävligt ont! Min livmodertapp blöder

• Anonym (Billig?)
    Anonym (GG) skrev 2023-09-25 13:14:58 följande:

Som man bäddar..

Så du menar att man inte kan ha ett engångligg utan att bli behandlad som en påse skit?
Svar på tråden Han kastade ut mig efter sex