Tripptrapptrullsan skrev 2023-09-26 09:10:48 följande:
Uppföljning:
vi vaknade tidigt imårse av att hon kräktes. Kräkningar samt magomt eskalerade fort. Nu är hon för tillfället på närakuten. plast är svårt att se på röntgen, ja. Men dom överväger det ändå. storleken är inte alarmerande på så vis men hon mår så pass dåligt. Vi får se vart det slutar. Var jag orolig när hon svalde denna länk, samt varje dag den ej bajsats ut är det ingenting mot vad jag är nu.
ps. Hon brukar inte normalt stopp saker i munnen nej. Aldrig varit en sån. Detta skulle snarare ha kunnat hänt hennes bror. Hon hade fått nytt pyssel som hon älskade. Stoppade uppenbarligen den i munnen under frukost & den råkade enligt henne slinka ner då hon glömde av sig & drack sin mjölk. hon blev skärrad, sa till direkt & skrek att hon inte ville till sjukhus. Så att hon ljög trodde jag aldrig. Det hade jag nog märkt. Ställde ändå frågan om hon var SÄKER på att den svaldes.
Vi får se kontentan av detta. Oavsett sin nätta storlek & att det ej var vasst kan det iblnd ändå gå galet. Nu vill jag bara få hem mitt barn, utan länk i magen, välmående.
Aj då! Jag förstår! vad tråkigt att höra, men förhoppningsvis kommer allt att gå bra. Uppdatera gärna så vi får höra hur det går. vi håller alla tummar och tår!