• Anonym (Chatten)

Chatt kk

Jag har alltid blivit upphetsad utav sexchat och tycker att det blir svårare och svårare att hitta tjejer som känner samma sak. 

Singel eller upptagen, finns det fler där ute som känner likadant? :)

• Svar på tråden Chatt kk
  • Anonym (Hii)

Jag är kvinna. Jag sexchattar ofta med män, mot betalning 😉

• Anonym (Jens)

Jag sexchattar med både kvinnor och män. Lättast att få napp med andra män, och skönt att fantisera även om båda är hetero.

• Anonym (Camilla)

Nä jag tröttnade. Blev rätt enkelspårigt och utan finess. Varken texten eller det fantiserade sexet gav något till slut. Några av männen kunde målande beskriva gemensam njutning och några använde bara trista ord och pang på. En hel del dunka på analt och spruta i ansiktet. Det får någon annan ta hand om. Inte alls mitt intresse. Sofistikerat och sinnligt. 

• KimLinnefeldt
    Anonym (Camilla) skrev 2023-09-27 15:46:20 följande:

Nä jag tröttnade. Blev rätt enkelspårigt och utan finess. Varken texten eller det fantiserade sexet gav något till slut. Några av männen kunde målande beskriva gemensam njutning och några använde bara trista ord och pang på. En hel del dunka på analt och spruta i ansiktet. Det får någon annan ta hand om. Inte alls mitt intresse. Sofistikerat och sinnligt. 

Ja, jag håller med dig. De ordrika och sensuella är inte så många. Svåra att hitta.
  • Anonym (Nope)

Nej fantiserar inte på det sättet med manus, bär med på en känsla om vad jag längtar efter och saknar och det går inte och översätta till ord och beskriva. dra av mig trosorna och ta mig i tvättstugan funkar liksom inte. Har försökt.
    nej jag behöver bli smekt med ord att han vill vara med mig, vill träffa mig och sen är det upp till bevis. Vad någon främling vill är jag rätt ointresserad av.

Svar på tråden Chatt kk