• Anonym (Ksm)

    KSM66, någon som testat?

    Någon här som äter eller testat ksm66? 
    vad tar ni den för och hur känns det?

  • Svar på tråden KSM66, någon som testat?
  • Anonym (Jepp)

    Jag har tagit KSM66 i perioder och tar dem nu igen.
    De är inga mirakelpiller men jag märker att jag har mer tålamod, mental ork och fysisk energi. När jag slutat märker jag att jag får stress symptom och deppiga känslor igen. Så jag fortsätter för visst har de inga biverkningar?

  • Anonym (Ksm)
    Anonym (Jepp) skrev 2023-10-01 18:06:29 följande:

    Jag har tagit KSM66 i perioder och tar dem nu igen.
    De är inga mirakelpiller men jag märker att jag har mer tålamod, mental ork och fysisk energi. När jag slutat märker jag att jag får stress symptom och deppiga känslor igen. Så jag fortsätter för visst har de inga biverkningar?


    Ok, hur mycket tar du? Tar man 1 kapsel? 


    tycker du det hjälper mot åmgest?

  • TvillingmammaVästgöte

    De hjälper mot stress, sänker stressnivån. På så sätt kan de hjälpa mot ångest för ångesten ökar ofta vid högre stressnivå. 


    2 kapslar om dagen åt jag jag ett tag. Började med fyra om dagen men det var för mycket. 

  • Anonym (B)

    Man ska vara försiktig med det om man har hypotyreos men vet inte om det finns annat man bör tänka på.

  • Anonym (Jepp)

    i början tog jag två på morgonen o en på kvällen men nuförtiden bara en på morgonen. Vid behov två på morgonen. 

  • Anonym (Ksm)
    Anonym (Jepp) skrev 2023-10-01 19:48:20 följande:

    Ja hjälper mot min ångest och oro.


    På vilket sätt? Kan du utveckla lite? :)
  • Anonym (Jepp)

    Jag har sällan ångest som är svår eller ohanterlig nu när jag tar dem. När jag slutat med ksm66 blir jag fysiskt mer darrig och får tryck över bröstet, orolig och deppig. Jag tycker ksm66 hjälper mig. De ger även ökad sexuell lust och känsla. 
    Tyvärr vågar jag inte sluta igen. Men tänker ändå göra det genom att trappa ned för att igen se hur jag mår utan.
    Nu har jag även fått psykologkontakt. 

  • Anonym (Ksm)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-10-01 18:22:21 följande:

    De hjälper mot stress, sänker stressnivån. På så sätt kan de hjälpa mot ångest för ångesten ökar ofta vid högre stressnivå. 


    2 kapslar om dagen åt jag jag ett tag. Började med fyra om dagen men det var för mycket. 


    På vilket sätt kände du att det var för mycket? Fick du biverkningar?
  • Anonym (Ksm)
    Anonym (Jepp) skrev 2023-10-02 15:40:03 följande:

    Jag har sällan ångest som är svår eller ohanterlig nu när jag tar dem. När jag slutat med ksm66 blir jag fysiskt mer darrig och får tryck över bröstet, orolig och deppig. Jag tycker ksm66 hjälper mig. De ger även ökad sexuell lust och känsla. 
    Tyvärr vågar jag inte sluta igen. Men tänker ändå göra det genom att trappa ned för att igen se hur jag mår utan.
    Nu har jag även fått psykologkontakt. 


    Kan man få biverkninga? Vilka är dom isåfall?
  • Anonym (Jepp)

    Jag är försiktig av mig och har letat och även ringt tillverkaren för att kolla ev biverkningar men inte hittat några?? 


    Den enda biverkning jag kan komma på är att jag inte vill vara utan dem. 


    Non skrev att de ger en placeboeffekt. Det tror jag inte men även om det är placebo så spelar det ingen roll för de hjälper ju :) 
    Bara för det är naturligt betyder det inte att de inte funkar. 

    Prova KSM66, vad ska hända? Som att äta en nyttig rot av annat slag? 

Svar på tråden KSM66, någon som testat?