Inlägg från: Beccus |Visa alla inlägg
  • Beccus

Robinson 2023 Höst

Uppdatera gärna så mycket som möjligt ikväll om det händer nåt viktigt, sitter tyvärr hos vetten med katten så hinner inte hem till Robinson

• Beccus
    molly50 skrev 2023-10-04 19:46:54 följande:
    Hoppas det går bra med lilla missen. GladHjärta
    Han fick ett drän pga en böld efter slagsmål så nu hoppas vi på att han blir piggare. 
    Nandez skrev 2023-10-04 19:51:55 följande:

Sacarias är så negativ

Ja väldigt negativ är han, vad hade han räknat med när han sökte? 
  • Beccus
    Nandez skrev 2023-10-05 19:39:45 följande:

Det går inte så bra för lag Nord i pusslandet

Nä, det gick verkligen inte bra
  • Beccus
    Jhannis skrev 2023-10-05 19:45:24 följande:

Peder i lag syd verkar också Kaxig. Har ni märkt att han liknar Pelle som är på Gränslandet . 

Jag trodde det var Pelle först.. 
  • Beccus

Jag somnade innan örådet, vem fick åka hem.? Jag ser inte att ni skrivit det eller så har jag missat det

• Beccus
    Jhannis skrev 2023-10-10 19:45:38 följande:

Många som börjar irritera sig på varann i båda lagen. Jag börjar ogilla Theresa mer och mer för hon verkar tro att hon är bättre än många andra. Peder likadan.

Jag tycker det är synd att hon är sån, hade hoppats att hon skulle ta sug långt då vi är från samma stad från början. Det var ett reportage i lokal tidningen förra veckan där hon ansåg att produktionen har klippt till hennes nackdel, hon ansåg väl även att hon hade blivit hackkyckling om jag inte minns fel.
  • Beccus
    Jhannis skrev 2023-10-11 19:29:19 följande:
    Vet inte om produktionen klipper fel för det är väl hur dem framför sig framför kameran....Har alltid hört att kameran ljuger inte.....Hon är säkert snäll och trevlig, men jag ser att hon verkar vara lite grinig när hon inte får göra nåt eller grinig på andra deltagare som vid örådet när hon gnällde på Daniela.
    Kameran filmar beteende och den ljuger knappast. Känner inte Therese alls, tyckte det var kul att nån från vår lilla stad kom med och hade hoppats på att hon skulle ta sig långt, nu hoppas jag på att hon blir hemskickad... 
    Nandez skrev 2023-10-11 19:38:14 följande:

Therese är inte positiv

Väldigt negativ 
  • Beccus
    Nandez skrev 2023-10-25 19:41:22 följande:

Gillar Charlie mer och mer

Det gör jag med. 
  • Beccus
    Nandez skrev 2023-11-16 18:14:47 följande:
    Tove säger inte ifrån, hon spelar ett fult spel. Hon är elak och skyr inga medel för att få det hon vill. Hon kommer troligen att bete sig lika mot tjejerna skulle jag tro, tror att hon utnyttjar Ylva så länge det passar henne. Hur det slutar återstår att se.
    Jag tror att Tove är bortskämd och van att få sin vilja igenom. Manipulativ och falsk är hon. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst