-
Pelle har läst toves dagbok samt att tjuvlyssnade på Ylwa och Tove när de pratade i skogen.Jhannis skrev 2023-11-17 23:51:41 följande:Håller med dig Molly....Och vem 17 har läst Toves dagbok....Hallå ????
-
Håller med! Pelle försöker måla upp en bild att han är så go och glad men han är en orm.Bis mis skrev 2023-11-17 19:33:30 följande:Jag håller inte med. Jag känner igen mig i hennes situation, blir man hårt ansatt som hon blivit så skaffar man sig en mask. Är i en mansdominerad bransch, som ung jobbade jag med en grupp machogubbar, det var trevligt och kul. Sen när jag blev deras chef så blev det som det ser ut att ha varit för Tove i Robinson. Det lätta flirtandet blev från några machogubbar till kommentarer om min kropp fast på ett fientligt vis, som för Tove här. Får igenkänning på stämningen, så nej, jag tycker inte att Tove är arrogant. Däremot gubben Pelle som kommenterar hennes kropp, gräver fram hennes dagbok och läser - sånt beteende känner jag igen.
-
De pratade ju i senaste programmet att Tove, Ylwa, Dani och Emilia är en pakt.Nandez skrev 2023-11-16 22:14:15 följande:Som jag uppfattar så är det bara Ylva, om inte Ylva har ändrat sig efter örådet. Hoppas också att immuniteten inte gäller nästa vecka
-
Oliver, vem är det? menar du Emilio?molly50 skrev 2023-11-17 13:43:33 följande:Jag tyckte hon mest var hånfull mot Pelle och satt t om och hånflinade och sa att han kommer att åka ut.
Och hon är väl själv inte så ärlig som har snott åt sig immuniteter osv,trots att hon redan hade en.
Att hon gav en immunitet till Oliver var nog mest för att hon visste att den skulle sluta gälla vid sammanslagningen.
Hade hon bara haft en immunitet så tvivlar jag starkt på att hon hade gett den till någon.
Så det kanske ligger något i det Pelle säger?
Det vet nog han bättre än vi,han som var där. -
Jhannis skrev 2023-11-18 01:43:50 följande:
Vilket djävla snack är det om at Pelle skulle ha läst Toves dagbok????? Inge får väl ha med sig mer än ett personligt sak.:: Skulle Tove då ha med sig Penna, Bok så skulle hon ju ha redan haft regelbrottt....Skulle det vara så så slutar jag se på Robinson för då skulle det vara köpta deltagare som vinner hela alltet.
varför svär du och är otrevlig?
hon har ett block och penna i sin säck som Pelle rotade i när hon var på Entalula.
-
entalula eller tävling skulle det stå.monstretmonster skrev 2023-11-18 04:34:12 följande:
varför svär du och är otrevlig?
hon har ett block och penna i sin säck som Pelle rotade i när hon var på Entalula.
-
Nja inte på samma sätt. Men tycker varken Tove eller Pelle är värdiga vinnare.Nandez skrev 2023-11-18 23:07:19 följande:Detsamma gör Tove
-
Haha ja, han är så störig att det nästan blir humor av det.Nandez skrev 2023-11-19 20:05:57 följande:
Frans är så dryg
-
Ja det kan ju ändras nästa vecka.Nandez skrev 2023-11-18 23:10:40 följande:Inför det örådet var det så, Emilia och Daniela paktade just för denna gång
-
Tycker Sara verkar positiv, snäll och varm. Hade hoppats att både hon och Maria fick komma in i Robinson igen.
Tror ni inte Frans kommer åka ut rätt snabbt när han väl är tillbaka i Robinson då? Ingen där gillar väl honom och han brukar inte vara bra i tävlingar även om det gått okej i vissa tävlingar på gränslandet.