Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2023 Höst

Jhannis skrev 2023-11-23 21:06:25 följande:
    Som du vet så ser vi alla lite olika på människor. Nej han pratar inte illa om andra deltagare, men han är så självsäker på att han bara han är den som vinner Robinson och det gillar inte jag. Han är inte ensam på ön. Alldeles för självsäker alldeles för ego. Ok nu har han fått hjälp av Magnus så jag hoppas att han lämnar sitt ego bort. Vi är alla olika på hur det är att vara människo kännare och ändå känner vi olika ändå.
    Håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 21:08:24 följande:
    Håller med dig ....Kan nog vara hennes förlust som hon skriver så mycket i media....För hon var säker på att vinna Robinson.
    Ja, hon var nog ganska säker på det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 21:12:28 följande:
    Ja precis som du säger så är Franz en översittare enligt det jag sett och hört
    Ja, uppfattar honom så
  • Nandez

Tove pratade om att hon varit så ärlig när hon pratade till de andra, jösses

• Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:25:01 följande:
    Ja,vi är olika.
    Och jag har nog helt enkelt inte sett de sidorna hos honom.
    För jag brukar vara en ganska bra människokännare annars. 
    Lätt hänt att man uppfattar olika
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:27:56 följande:
    Ja,precis.
    Carro skriver ju också en hel del smörja och pratar skit om andra deltagare på sina sociala medier.
    Och jag försvarar inte henne. Hon har betett sig som en barnrumpa hon också.
    Men det ger ju inte Tove rätten att bete sig lika illa.
    Vill hon vara den bättre människan så borde hon sluta med sitt ältande och skitsnack på sociala medier.
    Samma sak med Carro.
    Ingen av dem är bättre än den andra på det sättet. 
    Inte speciellt förtjust i Karro och jag tyckte att det var fel att hon fick komma tillbaka

Men tycker att Tove var värre, hon ljög, smutskastade, sprang till produktionen och skvallrade, försökte få ut andra utan tävlingar och så 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:28:55 följande:
    Ja,det kan jag i och för sig hålla med om.
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:29:31 följande:
    Verkligen.
    Skämigt var detSkäms
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 21:30:57 följande:
    Att Tove var stark i tävlingarna var en sak, men hon var nog starkare eller elakare hur hon pratade med det andra deltagarna. Allt skulle gå enligt henne för hon var The Q och alla skulle ge henne allt.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:31:15 följande:
    Ja,precis. Samtidigt som hon suttit och snackat en massa skit i synken.
    Inte klokt 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst