Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2023 Höst

Bis mis skrev 2023-11-16 23:24:32 följande:
    Pelle blånekade till att han skulle ha frågat Tove om vem som skulle röstas på. Han uttrycker sig som en som ljuger, upprepade sitt nekande med samma mening utan att röra en min.
    Och det gör inte Tove,menar du?
  • molly50
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:50:37 följande:
    Nä, hon visade mer känslor, att hon tyckte det var obehagligt. Så som den normala reaktionen är när nån anklagar en för att ljuga. 
    Jag tyckte hon mest var hånfull mot Pelle och satt t om och hånflinade och sa att han kommer att åka ut.
    Och hon är väl själv inte så ärlig som har snott åt sig immuniteter osv,trots att hon redan hade en.
    Att hon gav en immunitet till Oliver var nog mest för att hon visste att den skulle sluta gälla vid sammanslagningen.
    Hade hon bara haft en immunitet så tvivlar jag starkt på att hon hade gett den till någon.
    Så det kanske ligger något i det Pelle säger?
    Det vet nog han bättre än vi,han som var där.
  • molly50
    Bis mis skrev 2023-11-17 19:33:30 följande:
    Jag håller inte med. Jag känner igen mig i hennes situation, blir man hårt ansatt som hon blivit så skaffar man sig en mask. Är i en mansdominerad bransch, som ung jobbade jag med en grupp machogubbar, det var trevligt och kul. Sen när jag blev deras chef så blev det som det ser ut att ha varit för Tove i Robinson. Det lätta flirtandet blev från några machogubbar till kommentarer om min kropp fast på ett fientligt vis, som för Tove här. Får igenkänning på stämningen, så nej, jag tycker inte att Tove är arrogant. Däremot gubben Pelle som kommenterar hennes kropp, gräver fram hennes dagbok och läser - sånt beteende känner jag igen.
    Men bara för att du varit i en liknande situation så innebär väl inte det att det är samma sak för Tove?
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-17 23:51:41 följande:
    Håller med dig Molly....Och vem 17 har läst Toves dagbok....Hallå ????
    Ja,exakt! Jag har då inte sett eller hört något sådant. 
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-18 00:06:29 följande:
    Oliver, vem är det? menar du Emilio?
    Ja,förlåt. Menar Emilio.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-18 19:42:08 följande:
    Verkar som just inget har sett det
    Jag har läst att personer har skrivit om det i grupper på facebook.,men inte sett det själv.
    Men jag kanske har missat nå´t. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-19 18:50:33 följande:
    Det är inget som visats
    Nej,det kan ju inte ha gjort det.
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-19 20:09:02 följande:
    Nja inte på samma sätt. Men tycker varken Tove eller Pelle är värdiga vinnare.
    Har du sett hennes soviala medier?
    Framförallt Instagram och Tictoc,
    Där sitter hon och smutskastar Pelle och Charlie dag ut och dag in.
    Och det är alltså ett halvår efter inspelningarna.
    Hon verkar inte kunna släppa taget om det här.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-19 23:22:09 följande:
    Jösses, det är ju galet

Där kan hon ju skriva vad som helst som inte grundar sig på sanning. Obehagligt
    Ja,precis. 
    Och hon pratar om att det handlar om att det inte är ok att använda sig av kränkande ord.
    Men ingenstans har hon nämnt t ex det som Ken sa till Therese.
    Och det Charlie sa tog ju inte ens Wilmer illa upp av.
    Så varför gjorde hon det?
    Det känns lite konstigt det där.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst