Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2023 Höst

Jhannis skrev 2023-11-30 22:57:15 följande:
    Det fanns ingen oro att Magnus skulle röstas ut oavsett att han varit Mat polis. Det är inget provocerande mot han utan sanning. Magnus kan inte bestämma över alla andra utan att begära en diskussion om mat förandet. Men Magnus har visat efter att han kommit från Gränslandet att ska styra alla med handen så helt klart blir han i andra deltagarnas mun matpolis...
    Jag håller med dig helt och hållet
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-01 20:43:46 följande:
    Ja och jag hoppas Ylva i alla fall är i final.....
    OkGlad
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-01 23:55:35 följande:
    Ja,vem vet. 
    Passa på så länge rampljuset lyser
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-02 00:15:48 följande:
    Han får gärna vara med i Final
    Glad
  • Nandez
    Anonya skrev 2023-12-04 00:19:59 följande:

Jag kan förtydliga med att jag inte alls tycker att Magnus ska bestämma över maten, utan att man gemensamt bestämmer sådana saker. Däremot tycker jag att rätt sätt då är att ta upp det till diskussion och helt enkelt säga att man tycker att han agerar polis. Att laga så mycket ris att det måste kastas och följande morgon göra om det med flit för att provocera Magnus (tyckte Karolina med ett flin talade om att de skulle provocera honom) tycker jag inte är schyst. 

Ska bli spännande med finalvecka!

Vilka vill ni se i finalen och vem allra helst som vinnare?

Tycker att Magnus kom tillbaka från Gränslandet och pekade med hela handen, han var som en självutnämnd ledare. Hans kommentarer var inte trevliga. Tyckte inte att någon provocerade honom alls, han var som en matpolis utan provokationer 

Finns ingen riktig vinnare, det är hugget som stucket vem som vinner

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-04 19:34:11 följande:

Franz är jobbig att lyssna på.

Japp
Svar på tråden Robinson 2023 Höst