Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-11-01 19:52:00 följande:

Jösses Karolina, som vill daltas gråter för ett litet kryp

Ja Karolina tog i framför kameran, men gråter för lite kryp....Alla sidor kommer fram ju längre tiden går.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 20:00:38 följande:
    Jag tycker nog att tjafset mellan Hayes och Mattias blev mer hotfullt.
    Och därför gick väl programledaren emellan.
    Det här mellan Therese och de andra verkar mest vara löjligt tjafs.
    Ja det mellan Therese och det andra blev löjlig tjafs.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 20:02:13 följande:

Valde Therese att lämna? 

Ja det gjorde hon
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 21:09:45 följande:
    Ok. Lite fegt egentligen,kan jag tycka.
    Men jag kan samtidigt förstå henne. Det kan inte vara så roligt att vara med ett gäng som så tydligt har gaddat ihop sig mot henne.
    Men samtidigt så borde hon ju kunna medge att hon har sagt dumma saker och be om ursäkt för det så kanske saken skulle vara ur världen sen.
    Samtidigt som Ken borde ha kunnat ta det med Therese själv istället för att dra med sig alla de andra.
    Det känns också fegt.
    Fler har gjort fel, men största felet är att Therese inte gjorde upp med Ken och alla andra innan hon valde att lämna....Såg redan på Aftonbladet att hon beklagar sin vistelse på Robinson, men har inte hunnit läsa hela artikeln.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 21:43:37 följande:
    Ja,precis.

Ja,jag såg också det där. Hon sa att produktionsteamet hade gått in och varnat de andra för att mobbning inte är tillåten.
    Men det hade fortsatt ändå och Therese fick ingen hjälp.
    Jag förstår inte att produktionen i så fall inte tagit tag med vad Therese sagt om Ken och Else-Marie.....Hon hade börjat med tjfset då borde väl hon också fått en pekpinne av produktionen...Det hade inte blivt kanske någon pajkastning om hon aldrig sagt det ord hon sagt....Vad vet jag, men av en fjäder blir det en höna hur man än vänder på det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 19:41:37 följande:

Undrar vem som riskerar att bli utröstad i Nord

Om inte Maria hittar immuniteten så kan det vara hon som åker. Hon borde ha gjort annorlunda i går med Tove.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 19:54:41 följande:

Nej, Ken hittade den

Han hade inte behövt hitta den för det flesta håller han bakom ryggen..
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 20:18:24 följande:

Trist att Maria blev skadad

Ja nu är risken ännu större att hon åker ut.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 20:23:58 följande:

Tror inte Johan gav allt, bra av honom i så fall att han lät Wilmer vinna

Svårt att tro att Johan inte gav allt. Kan vara så att Wilmer var starkare i den grenen. Glad blev jag i alla fall att Wilmer fick vinna sin första tävling.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 20:36:56 följande:

Enbuske styr vem som ska röstas ut

Glad Du stör dig på Els-Marie och jag stör mig på Tove i lag syd....Tove bryr sig inte ett dugg om Maria skulle åka ut. Hennes snack var bara påhittat och nu hittade hon immuniteten också...
Svar på tråden Robinson 2023 Höst