Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2023 Höst

monstretmonster skrev 2023-11-23 23:38:30 följande:
    Nej, är man rädd att bli spoilad så får man undvika tråden tills man sett det man ska se. Det är kutym när det gäller trådar av dessa slag, annars får man skriva det i ts
    Men står det inte i trådstarten att det är en spoilertråd så frågar man innan man spoilar.
    Svårare än så är det inte. 
    På facebook har man robinsongrupper där det tydligt står att det är en spoilergrupp.
    Då är man med på eget bevåg.
    Men här framgår det inte och då frågar man. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-24 00:23:18 följande:
    Håller med dig Molly.....Men av dem som är kvar så håller jag på Wilmer Knaske bara för att jag är från Norrbotenn Kram
    För mig hade det inte spelat någon roll om han kommit från Dalarna om han har medverkat till mobbning och utfrysning.
    Då är man ingen värdig vinnare,enligt mig. 
    Om jag vill se någon som vinnare i år så är det Emilio.
    Han verkar mjuk och snäll och gör ingen annan illa.
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-24 17:55:08 följande:
    Håller inte med. Det måste stå i trådstarten om det är specialregler. 
    Då får vi enas om att vara oeniga.
    Står det inte uttryckligen i trådstarten att det är en spoilertråd så frågar man innan man spoilar.
    Hade Nandez velat att vi skulle kunna spoila i tråden så är jag övertygad om att hon hade tagit med det i sin trådstart.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-24 19:36:17 följande:
    Ok
    Ja,det känns ju meningslöst nu när man vet vem som vann där.
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-24 20:27:03 följande:
    Ja vi får väl vara oeniga. 
    Precis. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-25 23:45:02 följande:
    Tänker som dig. Ja, Emilio mjuk och snäll men ibland förstår jag mig inte på honom
    Ok. Vad är det du inte förstår hos honom då?
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-26 18:57:01 följande:
    Han är lite undflyende, han tycker just inte något om någonting. Får inget grepp om honom 
    Ok. Han är kanske lite av en ensamvarg. Men han verkar väldigt ödmjuk och snäll,och det tycker jag är fina egenskaper. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-26 19:15:17 följande:
    Jag får inget grepp om honom, ingen aning om vad han tycker om någonting. Vet inte om han är vare sig det ena eller det andra. Inget ont menat, kan inte bilda mig en uppfattning om honom
    Ok. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst