Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-11-23 22:16:54 följande:

Det blir en spännande fortsättningGlad

Alltså ska varje program vara så spännande som det varit nu på senare tid så vete fan om man vågar fortsätta att titta....Flört
  • Jhannis

Måste bara få säga åt Monstretmoster att det inte var kul att du spoilade att Sara skulle komma in på Robinson....Det förstörde för mig som inte sett sista Gräslandet. Demon

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-23 22:43:45 följande:
    Inte jag heller. Men jag följer inte henne heller. 
    Jag följer inte någon av deltagarna överhuvudtaget, men öppnar du Aftonbladet , Expressen eller vad som då är det det första bilderna man ser...MSN, Hänt...ja man kan inte besöka nåt där det inte skriv....Dock inte nåt om Karolina än så länge.
  • Jhannis

Nu har jag sett Gränslandet ....Det var lite tråkigt att se då någon spoilade om att Sara vann.....Gillar inte Sara alls och hoppas att hon åker direkt. Hade helst haft in Maria eller Els-marie . Ni som är med i tråden sluta med att SPOILA 

• Jhannis
    monstretmonster skrev 2023-11-23 23:00:56 följande:
    molly50 skrev 2023-11-23 22:41:46 följande:
    Tack för spoilern! Hade inte sett Gränslandet än. Men ok. Nu vet jag. 

Det står inget i trådstarten att man inte får diskutera alla avsnitt som faktiskt har släppts.
    Man får väl ha ett eget huvud .....Vi alla läser inte kmmentarena samtidigt ....en del ser tv  direkt andra får se på play.....Därför sluta och spoila.
    EGET HUVUD
  • Jhannis
    monstretmonster skrev 2023-11-23 23:03:34 följande:
    Vilket ältande. 
    !!? Vad menar du ...Har jag sagt nåt fel?
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:08:01 följande:
    !!? Vad menar du ...Har jag sagt nåt fel?
    Jag tror att denna inlägg hamnade helt fel ....Sorry.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-23 23:12:31 följande:
    Minns inte riktigt men du kan ha rätt
    Ja en del har Molly rätt i....Men ja flera har varit med i Mobbar gruppen....Ska man döma alla eller ..Jag vet inte.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:14:52 följande:
    Ja en del har Molly rätt i....Men ja flera har varit med i Mobbar gruppen....Ska man döma alla eller ..Jag vet inte.
    Inte jag heller
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-23 23:18:41 följande:
    Följer ingen men läser inte Aftonbladet eller Expressen, tycker att det har blivit så mycket skvalleraktigt
    Helt rätt har du där, men tidningarna ska kunna sälja 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst