Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-10-09 19:52:07 följande:

Maria i lag Syd var inte bra på detta

Nej hon var inte bra på att dirigera, men annars på lägret så hörs hon
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-09 19:56:33 följande:

Nord vann överlägset

Ja Nord var bättre och snabbare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-09 19:58:38 följande:

Inte kul för lag Syd

Peder lär väl gnälla när han får höra att Maria inte gjorde så bra från sig. Men jag är lite förvånad över den nya killen för han verkade snäll tidigare eller när han kom in i lag syd, men han verkar vara lätt irriterad så han kan nog vara svår i framtiden.
  • Jhannis

Vad i hela friden åka på Robinson och vara rädd för kryp. Ön är full med kryp, ormar, ödlor  och allt annat.

• Jhannis

Många som börjar irritera sig på varann i båda lagen. Jag börjar ogilla Theresa mer och mer för hon verkar tro att hon är bättre än många andra. Peder likadan.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-10 19:44:04 följande:

Therese är lite speciell

Tänker desamma Glad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-10 19:53:43 följande:
    Peder verkar tro att han är någon slags alfahane.
    Absolut. Han smörar för alla andra för att dem ska tycka bra om honom och så tänker han "det är jag som styr alla andra" Nä lite jobbig är han.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-10 19:53:49 följande:

Första förhandlingen gick lätt

Det är nästa val som kan köra till det med extra röst och om det var immunitet vet jag inte....Kommer dem överens om det?
  • Jhannis
    Beccus skrev 2023-10-11 05:06:22 följande:
    Jag tycker det är synd att hon är sån, hade hoppats att hon skulle ta sug långt då vi är från samma stad från början. Det var ett reportage i lokal tidningen förra veckan där hon ansåg att produktionen har klippt till hennes nackdel, hon ansåg väl även att hon hade blivit hackkyckling om jag inte minns fel.
    Vet inte om produktionen klipper fel för det är väl hur dem framför sig framför kameran....Har alltid hört att kameran ljuger inte.....Hon är säkert snäll och trevlig, men jag ser att hon verkar vara lite grinig när hon inte får göra nåt eller grinig på andra deltagare som vid örådet när hon gnällde på Daniela.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-11 19:34:07 följande:

Vad dryg han är

Ja det är han. Han smörar in sig för att komma långt.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst