Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2023 Höst

Jhannis skrev 2023-11-01 19:46:52 följande:
    Jag har ingen som jag verkligen hoppas på vinner. Klart som Norrlänning så borde jag hoppas på Wilmer, men han har inte visat ordentligt sina förmågor.
    Bryr mig inte varifrån någon kommer, annat är viktigare
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 19:49:39 följande:

Hur många personliga saker får deltagarna ta med sig ?.....Tove verkar ha i alla fall 3

Ingen aning
  • Nandez

Bra val av Johan

Els-Marie vilket gnäll, Therese tryckte inte ner någon. Snacka om att göra sig till offer

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 19:59:37 följande:
    Ja Karolina tog i framför kameran, men gråter för lite kryp....Alla sidor kommer fram ju längre tiden går.
    Ja
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 20:32:42 följande:
    Ja det mellan Therese och det andra blev löjlig tjafs.
    Tyckte inte att det var löjligt tjafs, att ha en hel grupp emot sig och att känna sig utfrusen är inget vidare. Ingen vill vara ensam mot många, mobbing tycker jag
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 21:09:45 följande:
    Ok. Lite fegt egentligen,kan jag tycka.
    Men jag kan samtidigt förstå henne. Det kan inte vara så roligt att vara med ett gäng som så tydligt har gaddat ihop sig mot henne.
    Men samtidigt så borde hon ju kunna medge att hon har sagt dumma saker och be om ursäkt för det så kanske saken skulle vara ur världen sen.
    Samtidigt som Ken borde ha kunnat ta det med Therese själv istället för att dra med sig alla de andra.
    Det känns också fegt.
    Ken, Enbuske och Karolina var inte schyssta

Ken var som en liten fegis 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst