• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 21:20:27 följande:
    Jag kan förstå att hon är lite vek och ängslig. Tidigare har hennes syster varit med på Robinson så Emilia försöker väl bli vän med alla innan hon visar sin sida av vad hon kan....Så tänker jag
    Möjligt kanske men är tveksam
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 21:22:16 följande:
    Blir kul att se hur dem bygger upp Gränslandet...Tippar på att Franz lämnar då det inte finns nåt att göra.
    Japp, det ska bli kul
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-26 21:22:41 följande:
    Ja, han kom och gick på stranden när dom visade kommande avsnitt

Man fick inte heller veta i kväll vart han hade tagit vägen i Gränslandet
    Ok jag missade, sprang nog på toa Skrattande 

Jag har aldrig sett vart dem som åker ut från Gränslandet tagit vägen...Eller har jag missat nt där med?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 21:26:27 följande:
    Ok jag missade, sprang nog på toa Skrattande 

Jag har aldrig sett vart dem som åker ut från Gränslandet tagit vägen...Eller har jag missat nt där med?
    Man brukar få veta vem som åker ut för gott, vill minnas att Patriks fall såg man en båt komma
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-26 21:28:59 följande:
    Man brukar få veta vem som åker ut för gott, vill minnas att Patriks fall såg man en båt komma
    Då har jag missat detta helt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 21:40:56 följande:
    Då har jag missat detta helt
    Lätt häntGlad
  • Jhannis

Jag är lite lätt arg på tv 4 .....Man hann aldrig se när deltagarna på Gränslandet tävlade om vem som skulle välja först  till duellen. Gränsländarna har också måsta tävla om vem som vinner. Nä det blev Robinson och sen Örådet där lag Nord och lag Syd skulle tävla mot Gränsländarna .....

Dock har jag nu suttit och tittat på Gränslande nu sent på kvällen och sett hur det gick till med vem som valde först....Tycker dock inte att det ska gå till så här att man måste se Gränslandet efter att dem redan varit med om duellen.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 22:09:50 följande:

Jag är lite lätt arg på tv 4 .....Man hann aldrig se när deltagarna på Gränslandet tävlade om vem som skulle välja först  till duellen. Gränsländarna har också måsta tävla om vem som vinner. Nä det blev Robinson och sen Örådet där lag Nord och lag Syd skulle tävla mot Gränsländarna .....

Dock har jag nu suttit och tittat på Gränslande nu sent på kvällen och sett hur det gick till med vem som valde först....Tycker dock inte att det ska gå till så här att man måste se Gränslandet efter att dem redan varit med om duellen.

Okej
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-26 22:16:48 följande:
    Okej
    Du tittar väl inte på Gränslandet förrän på söndag?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 22:42:17 följande:
    Du tittar väl inte på Gränslandet förrän på söndag?
    Nej, tittar då
Svar på tråden Robinson 2023 Höst