Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2023 Höst

Bis mis skrev 2023-11-16 23:24:32 följande:
    Pelle blånekade till att han skulle ha frågat Tove om vem som skulle röstas på. Han uttrycker sig som en som ljuger, upprepade sitt nekande med samma mening utan att röra en min.
    Tove gjorde samma sak men hon var även arrogant 
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-16 23:50:37 följande:
    Nä, hon visade mer känslor, att hon tyckte det var obehagligt. Så som den normala reaktionen är när nån anklagar en för att ljuga. 
    Hon var arrogant och hånfull samt obehaglig
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-17 13:43:33 följande:
    Jag tyckte hon mest var hånfull mot Pelle och satt t om och hånflinade och sa att han kommer att åka ut.
    Och hon är väl själv inte så ärlig som har snott åt sig immuniteter osv,trots att hon redan hade en.
    Att hon gav en immunitet till Oliver var nog mest för att hon visste att den skulle sluta gälla vid sammanslagningen.
    Hade hon bara haft en immunitet så tvivlar jag starkt på att hon hade gett den till någon.
    Så det kanske ligger något i det Pelle säger?
    Det vet nog han bättre än vi,han som var där.
    Jag håller med dig
  • Nandez

Skulle inte bli förvånad om Tove blir osams med någon fler innan Robinson är slut

• Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-17 19:33:30 följande:
    Jag håller inte med. Jag känner igen mig i hennes situation, blir man hårt ansatt som hon blivit så skaffar man sig en mask. Är i en mansdominerad bransch, som ung jobbade jag med en grupp machogubbar, det var trevligt och kul. Sen när jag blev deras chef så blev det som det ser ut att ha varit för Tove i Robinson. Det lätta flirtandet blev från några machogubbar till kommentarer om min kropp fast på ett fientligt vis, som för Tove här. Får igenkänning på stämningen, så nej, jag tycker inte att Tove är arrogant. Däremot gubben Pelle som kommenterar hennes kropp, gräver fram hennes dagbok och läser - sånt beteende känner jag igen.
    Beklagar din upplevelse

Inte sett något flirtande med kommentarer om hennes kropp på fientligt vis.

Tycker att Tove är arrogant och otrevlig mot dom hon inte gillar 
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-17 19:33:30 följande:
    Jag håller inte med. Jag känner igen mig i hennes situation, blir man hårt ansatt som hon blivit så skaffar man sig en mask. Är i en mansdominerad bransch, som ung jobbade jag med en grupp machogubbar, det var trevligt och kul. Sen när jag blev deras chef så blev det som det ser ut att ha varit för Tove i Robinson. Det lätta flirtandet blev från några machogubbar till kommentarer om min kropp fast på ett fientligt vis, som för Tove här. Får igenkänning på stämningen, så nej, jag tycker inte att Tove är arrogant. Däremot gubben Pelle som kommenterar hennes kropp, gräver fram hennes dagbok och läser - sånt beteende känner jag igen.
    När läste han Toves dagbok, det har jag inte sett?
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-17 23:59:28 följande:
    Pelle har läst toves dagbok samt att tjuvlyssnade på Ylwa och Tove när de pratade i skogen. 
    När läste Pelle hennes dagbok?

Det är många som tjuvlyssnat under åren i Robinson
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-17 23:59:15 följande:
    Ja,exakt! Jag har då inte sett eller hört något sådant. 
    Verkar som just inget har sett det
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-18 00:00:46 följande:
    Håller med! Pelle försöker måla upp en bild att han är så go och glad men han är en orm.
    Detsamma gör Tove
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-18 00:03:16 följande:
    De pratade ju i senaste programmet att Tove, Ylwa, Dani och Emilia är en pakt. 
    Inför det örådet var det så, Emilia och Daniela paktade just för denna gång
Svar på tråden Robinson 2023 Höst