• Anonym (Lulekille)

Hur hittar man en äldre kvinna för sällskap

Hejsan!

Jag har länge velat träffa en äldre kvinna (45-55 år) som precis som jag vill ha sällskap med åldersskillnad. Är själv 36 år och bor i Luleå och det gör nog inte saker lättare. Har provat alla tänkbara dejtingsidor, både mer och mindre seriösa men det är extremt dåligt utbud i den kategori jag söker. Avståndet brukar också vara ett problem. Har inte ett ofördelaktigt utseende utan verkligen tvärtom. 

Har ni några tips på vars hon kan finnas den mogna kvinna som jag söker? 

• Svar på tråden Hur hittar man en äldre kvinna för sällskap
  • Anonym (??)

Du skriver själv om saker som är lite negativa så ja, det är väl de sakerna som gör att du inte fått napp? Vet inte riktigt vad för tips som skulle hjälpa, mer än att du får försöka byta till en större ort. 

• Anonym (Lulekille)

Jag har provat Tinder, Mötesplatsen, Badoo, BC och mer därtill men det är typ hopplöst. Ser mycket fördelar med en mogen donna som sällskap än någon yngre osv. Är så envis också för jag gillar kemi och kärleken. Vore toppen om hon fanns att hitta lokalt också. 

• Anonym (gnafs)

Flera i den åldern som söker yngre på Happy Pancake.  Om du inte är för kräsen, kan du hitta "tantfitta" där.  Men det är dock för det mästa i sentrala Sverige.

• Anonym (Boil)

På nätet. Jag vet du har provat, men tror på det. Jag skrev med en kvinna på facebook, gemensamma bekanta. Hon är äldre och ville ses, men jag var feg.

• Anonym (Lulekille)

Man hör så ofta om kvinnor ja men i den åldern jag skrev inledningsvis 45-55 år som pratar om att det vore underbart med en yngre herre som sällskap, men när man väl uppvaktade dessa på bästa möjliga sätt online så händer inget. En fräsh mogen kvinna är liksom bäst i mina ögon. Gillar samspelet och när det klickar med dessa. 

• Anonym (Boil)
    Anonym (Lulekille) skrev 2023-10-03 19:10:28 följande:

Man hör så ofta om kvinnor ja men i den åldern jag skrev inledningsvis 45-55 år som pratar om att det vore underbart med en yngre herre som sällskap, men när man väl uppvaktade dessa på bästa möjliga sätt online så händer inget. En fräsh mogen kvinna är liksom bäst i mina ögon. Gillar samspelet och när det klickar med dessa. 

Ge inte upp, hon finns säkert där ute nånstans Glad
  • Anonym (Lulekille)

Haha ja tack för stödet, kan det hända så nog fan händer det som man brukar säga😁. 

• Anonym (Magnolia)

Om du skriver till kvinnor på det sättet du gör här kanske det är en liten vägledning till att du inte får napp.  Jag menar att ingen vill bli kallad mogen kvinna om man nu är runt 45... finns en hel del i den åldern som faktiskt har småbarn och yngre skolbarn.. även upp till ca 50 ... medelålders ja men mogen skulle dom nog inte kalla sig själva.  

Sen är det väl så att det är övriga egenskaper som måste klaffa också. En bra älskare är inte det enda som är viktigt.  Vill du ha ett förhållande så får du tänka på det sättet också. 

Samt att ingen oavsett ålder vill bli vald utifrån nån kink/fetisch eller sexdröm . Förstå mig rätt nu, jag är en kvinna som alltid levt i förhållande med stor åldersskillnad.  Männen har alltid varit 15-25 år äldre än mig ( jag är själv 46) och jag har aldrig valt en man pga nån sliskig önskan om att leka rollspel eller bli kallad lilla gumman eller vara nån snygg troféfru.... Dom har jag fetdissat totalt.  Jag har värdesatt andra egenskaper och velat ha ett jämlikt förhållande med barn och hus och jobb. Sexlivet har varit en bonus. Inte det centrala.  Jag har velat bli vald och älskad utifrån mina kvalitéer, kunskaper och erfarenheter.  

Och jag tror att du behöver lite realitycheck. En kvinna på 45-50 år ser nog kanske inte i första hand till ditt utseende och eventuella sexmaraton i sängen utan mer om du duger i vardagen med dess logistik och stök och befintliga barn.  Du ska vara värd hennes tid och uppoffringar.  

Så vad har du att erbjuda en kvinna utom utseendet och en kuk? 

• Anonym (Knepigt)

Det ÄR knepigt för män att hitta kvinnor på nätet. Själv har jag fått hundratals meddelanden på BC (och många av dem har varit ute efter just en kvinna som är äldre än de) men jag har bara gått vidare med en av alla hundratals (och han är min kk nu). Som man får man nog ha rejält med tålamod när man söker. Och försöka vara lite smart och verbal! Enligt min erfarenhet är det väldigt få män som verkligen vill ha en givande konversation. Jag blir inte kåt på en bild eller på kukmått, jag blir kåt när jag märker att det finns nåt mellan öronen.

• Anonym (Du är för gammal)

Tanter som gillar unga män vill inte ha en 36åring. Redan vid 25 är man ofta för gammal för sådana.

Prime ålder för attrahera översexuella tanter som gillar unga män vill jag säga är mellan 16-22.

• Anonym (gnafs)
    Anonym (Du är för gammal) skrev 2023-10-03 22:17:04 följande:

Tanter som gillar unga män vill inte ha en 36åring. Redan vid 25 är man ofta för gammal för sådana.

Prime ålder för attrahera översexuella tanter som gillar unga män vill jag säga är mellan 16-22.

Inte min erfarenhet, jag knullade massor av dom efter 25. Då pratar jag 45-60 ca.
  • felicityporter

Eww, så äckligt det låter. Är själv 38 och är tillsammans med en mycket yngre man men hade han marknadsfört sig själv med att leta efter en ?mogen kvinna? hade jag sprungit! 🤮

• Anonym (Lunkentuss)
    Anonym (Du är för gammal) skrev 2023-10-03 22:17:04 följande:

Också min tanke. Ts är ju själv i åtminstone yngre medelåldern och bara nio år yngre än de yngsta i hans målgrupp. Sedan tror jag som Anonym (Magnolia) att ts också måste beakta att kvinnor i 45-55-årsåldern inte självklart känner sig bekväma med att kallas äldre eller mogna kvinnor.
    Men bortsett från det önskar jag ts lycka till och happy hunting! Glad
  • Anonym (I den åldern)

Jag är i den åldern, och jag skulle inte tycka att din ålder i sig är något problem. Du är ju ingen yngling längre!

MEN jag är inte intresserad av en man som enbart är intresserad av mig för att jag tillhör en viss åldersgrupp. Vare sig den är betydligt högre eller betydligt lägre än hans egen ålder. Det låter som en fetisch, och det är inte trevligt - jag vill inte uppfylla något sådant. Jag är överhuvudtaget inte kinky.

Jag ser det som naturligt att man söker partners i sin egen ålder, max 7 år uppåt och neråt (det är viktigt att det är både uppåt och neråt). Sedan kan det RÅKA hända att man blir kär i någon som är MYCKET äldre eller yngre, som man umgås med mycket, t.ex. på arbetsplatsen eller i en förening. Och då älskar man denne som han eller hon är, med ålder och allt - men inte FÖR ATT personen är i en viss ålder. Förstår du skillnaden?

• Anonym (?)

Hade i 35-års åldern ett par kvinnor som var runt 15 år äldre än mig. Sexuellt och i övrigt funkade det heeelt ok - då
    Idag är jag 56 och de är 70 + båda två. Mindre skillnad då än nu kan tyckas....
    Är fortfarande övertygad om att den ena kvinnan är min "tvillingsjäl"
    Den andra gjorde mig otroligt kåt.
    Hade känts fel idag tror jag.....

• Anonym (Sommar)

Varför vill du träffa en kvinna som äldre än dig  ?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (26årLuleå)

Inte han som posta originellt men jag är jag söker en dam i din ålder som vill träffas då och då

• Anonym (Iii)
    Anonym (gnafs) skrev 2023-10-03 18:54:29 följande:

Flera i den åldern som söker yngre på Happy Pancake.  Om du inte är för kräsen, kan du hitta "tantfitta" där.  Men det är dock för det mästa i sentrala Sverige.

Om nån vill hitta gubbkuk har du väl svar på det oxå? Eller? Har en själv till och med? 
Svar på tråden Hur hittar man en äldre kvinna för sällskap