Inlägg från: Anonym (Magnolia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Magnolia)

Hur hittar man en äldre kvinna för sällskap

Om du skriver till kvinnor på det sättet du gör här kanske det är en liten vägledning till att du inte får napp.  Jag menar att ingen vill bli kallad mogen kvinna om man nu är runt 45... finns en hel del i den åldern som faktiskt har småbarn och yngre skolbarn.. även upp till ca 50 ... medelålders ja men mogen skulle dom nog inte kalla sig själva.  

Sen är det väl så att det är övriga egenskaper som måste klaffa också. En bra älskare är inte det enda som är viktigt.  Vill du ha ett förhållande så får du tänka på det sättet också. 

Samt att ingen oavsett ålder vill bli vald utifrån nån kink/fetisch eller sexdröm . Förstå mig rätt nu, jag är en kvinna som alltid levt i förhållande med stor åldersskillnad.  Männen har alltid varit 15-25 år äldre än mig ( jag är själv 46) och jag har aldrig valt en man pga nån sliskig önskan om att leka rollspel eller bli kallad lilla gumman eller vara nån snygg troféfru.... Dom har jag fetdissat totalt.  Jag har värdesatt andra egenskaper och velat ha ett jämlikt förhållande med barn och hus och jobb. Sexlivet har varit en bonus. Inte det centrala.  Jag har velat bli vald och älskad utifrån mina kvalitéer, kunskaper och erfarenheter.  

Och jag tror att du behöver lite realitycheck. En kvinna på 45-50 år ser nog kanske inte i första hand till ditt utseende och eventuella sexmaraton i sängen utan mer om du duger i vardagen med dess logistik och stök och befintliga barn.  Du ska vara värd hennes tid och uppoffringar.  

Så vad har du att erbjuda en kvinna utom utseendet och en kuk? 

Svar på tråden Hur hittar man en äldre kvinna för sällskap