BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
Hoppar i jag med!
Mens idag efter 38 - dagar lång cykel (brukade ha 25 dagar innan MA i maj) . Hoppas på en normallång cykel och på en julibaby, lycka till allihopa!
2/11 - Bär, 3e barnet, 6:e försöket efter MF.
2/11 - Silince, 1a försöket, 4e barnet
4/11 - Riode, 1a barnet, 2a/3e försöket
8/11 - Madicken2023, 2a försöket efter MF
8/11 - Phie84, 3dje barnet, 4 försöket
10/11 - Letostancia, 3e barnet, 2 försöket efter MA
13/11 - Ememem, 3e barnet, 2a försöket
Fick positivt ÄL test igår så min ägglossning kom tidigare än beräknat. Så då har jag min bim i slutet på oktober istället. Så får hoppa in i den tråden :P
Hur ofta försöker ni ha sex veckan innan ägglossning? Ibland läser man rekommendationer om varannan eller var tredje dag, ibland varje dag. Finns det risk att man kan ha sex för ofta innan så det inte är så många kvar när det väl är ägglossning?
Hur ofta försöker ni ha sex veckan innan ägglossning? Ibland läser man rekommendationer om varannan eller var tredje dag, ibland varje dag. Finns det risk att man kan ha sex för ofta innan så det inte är så många kvar när det väl är ägglossning?
Fick positivt ÄL-test idag och har fertilt sekret, men tempen tyder inte på äl än. Får se hur det ser ut imorn, ägget släpper ju inom 24-48h. 😊 Det molar lite i vänstra äggstocken. Hur går det för er andra?
Fick positivt ÄL-test idag och har fertilt sekret, men tempen tyder inte på äl än. Får se hur det ser ut imorn, ägget släpper ju inom 24-48h. 😊 Det molar lite i vänstra äggstocken. Hur går det för er andra?
Hej!
Jag hoppar in här jag med. Jag är 25år och försöker bli gravid med vårt första barn. Vi har inte haft något skydd sen juni men förra månaden började jag med LH-test och natural cycles. Hoppas verkligen på bebis den här månaden. Beräknat BIM 3 november.
3/11 - Gloover, 1a barnet, 6:e försöket.
Har lagt in mig i listan nu. Försök nummer 16....
3/11 - Gloover, 1a barnet, 6:e försöket.
4/11 - Riode, 1a barnet, 2a/3e försöket
4/11 ? Embarazada, 16:e försöket.
8/11 - Madicken2023, 2a försöket efter MF
8/11 - Phie84, 3dje barnet, 4 försöket
10/11 - Letostancia, 3e barnet, 2 försöket efter MA
13/11 - Ememem, 3e barnet, 2a försöket