Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Bonde söker fru 2023

Jhannis skrev 2023-12-06 23:36:14 följande:
    Hemska tider du varit med om. Gråter
    Ja,det kan man säga. Därför så reagerar jag starkt och drar öronen åt mig när jag ser sådana tendenser hos folk.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-06 23:38:57 följande:
    Jag med många andra tror att programteamet vinklat till det så att det såg hemsk ut men vad vet jag, men jag hoppas ändå att han inte är sjukligt svartsjuk om nu Mimmi skulle välja honom. Sen tror jag att Mimmi fort märker om det skulle vara så och lämnar omedelbart.
    Ja,absolut kan det vara så. Jag håller med om att produktionen kan vinkla det och få till det så att det ser värre ut än det är.
    Men samtidigt,när Mimmi frågade honom om han var svartsjuk på festen så försöjte han ju prata bort det.
    Det är också lite märkligt,tycker jag.
    Men men,det återstår att se hur det blir.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-06 23:39:31 följande:
    Om Jimmy inte är det, varför söka till bonde. Han verka ha tummen mitt i handen men visst han kanske lär sig. Men han har inte visat något större intresse för det
    Som jag skrev så kan man ju ändra sig och lära sig.
    Men men,vi får se hur det blir.
  • molly50
    Less is more skrev 2023-12-07 10:52:42 följande:

Är det rätt och rimligt stt peka ut vissa killar som deltar i Bonde som nästan sjukligt svartsjuka?

Jag tänker särskilt de som deltar på Mimmis gård. 

Jag tycker det är hårresande att deltagare kanske ska behöva leva med ett velt felaktigt rykte efteråt. Hur kommer inte det påverka dom och personer de möter senate ?

Det är nästan förtal faktiskt. Produktionen  och hur de filmar är en del av problemet och sen spinner folk på. Men de flesta känner inte dessa personer.

Jag tror ingen har pekat ut någon som sjukligt svartsjuk.
    Jag reagerade på det Erik visade upp på Mimmis fest.
    Detta pga att jag själv har varit tillsammans med en sjukligt svartsjuk kille.
    Men jag har aldrig påstått att varken han eller någon annan är sjukligt svartsjuk.
    Däremot att Erik visade upp mindre smickrande sidor som jag inte tyckte om.
    Svartsjuka tendenser,om man ska uttrycka det så.
    Men det är ju skillnad på det och sjuklig svartsjuka.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 16:50:26 följande:
    Borta länge är svårt att avgöra i tid men tyckte att han uppvisade svartsjuka
    Ja,vi uppfattar saker olika. 
  • molly50
    Tecum skrev 2023-12-07 16:54:16 följande:
    Instämmer, jag tolkade hans skrytande som självironi, han bjöd på sig själv. Men vi får väl se. Erik är dock storfavorit.
    Ja,lite så tolkade jag det med. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 17:06:22 följande:
    Tyckte att han verkade svartsjuk i den sekvensen men om det var mer än det vet jag inte
    Ok.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 17:08:33 följande:
    Dom kanske satt och pratade mycket längre än vad som visades i avsnittet
    Ja,det vet vi ju inte förstås.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-07 17:10:28 följande:
    Absolut men han om han är intresserad av att lära sig lär ju Mimmi i så fall märka
    Ja,precis. Därav att jag skriver att tiden får utvisa hur det går.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023