Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Nandez skrev 2023-12-06 20:36:36 följande:

Mimmi verkarförälskad i Erik

Ja det tror jag med
  • Jhannis

Nej fy vad jobbigt med alla som gråter.....Usch varför ska det vara så många på en person.

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 21:00:24 följande:
    Nej,jag tycker han verkar lite sliskig på något sätt.
    Han ger inga bra vibbar. 
    Jag tycker inte Erik är sliskig, däremot är han väldigt allvarlig, men Erik passar Mimmi bättre än Jimmie för han är sliskig och tror att han är en Kasannova/kungen av alla.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 21:08:21 följande:
    Det tycker jag med, Jimmy har höga tankar om sig själv
    Han visade när dem spelade Paddel att här är jag kungen det är så jag vill leva.....Om Mimmi lyssnade noga så borde hon ha förstått att han är ingen man som vill bli kallad Bonde....Bonde livet passar inte en som levt stats liv hela livet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 21:14:41 följande:
    Jag håller med dig, tyckte att det var tydligt
    Eller hur det var så tydligt det kunde vara.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 21:18:44 följande:
    Jag får inte den känslan med Jimmy.
    Däremot är han mer utåtriktad.
    Erik verkar dessutom svartsjuk och det gör att varningsklockor ringer för mig. 
    Jag fick från start den sliskiga känslan av Jimme. Det är väl med alla stats bor att dom vill visa sig mer utåtriktade än lantborna eftersom dem lever i att vara kariärslystna och party människor. Människorna på landet lever för sin gård och för sina dju dom som är bönder.

Erik kanske visade svartsjuka, men han är tokkär i Mimmi. Alla personer behöver inte vara sjukt svartsjuka.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 21:48:21 följande:
    Tror inte att Alexandra är intresserad av att vara kvar
    Jag tror att Alexandra vill vara kvar, men hon kräver mer av Jens som då är upp och ner med alla tjejer han träffat och inte kan placera sina känslor. Som Alexandra har sagt tidigare så vill hon bli bekräftad så inte hon behöver vara rädd för att bli utkastad
  • Jhannis
    Henke81 skrev 2023-12-06 21:35:41 följande:

Han är väl en liten nivå högre socialt och verbalt, och eftersom han inte är från landet har han väl inte riktigt vett att anpassa sig och hålla på sig utan han beter sig som sig själv och skrattar och har roligt. Utan att kunna koderna.. 

Jag vet inte om Jimmy tycker sig vara för mer än Erik men jag gissar att det fanns saker vi inte såg som kanske fick honom att känna sig självsäker. 

Överlägsen självsäkerhet tyckte jag ju samtidigt vi såg hos Erik när han dansade på festen. 

Så de fick väl båda sina 15 sekunder i rampljuset när de kunde vara kungar?

1-1 dem emellan där!

Vad gäller svartsjuka så har jag inte heller nån aning om han är problematiskt svartsjuk eller inte, men utifrån vad vi tittare såg i rutan så framstod det så. 

Menar du verkligen att statsbor har högre social beteende och att dem är mer verbala än folk som bor på landet? Menar du verkligen vad du skriver?
Svar på tråden Bonde söker fru 2023