Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Bonde söker fru 2023

Tecum skrev 2023-12-14 19:02:39 följande:
    Det var väl Mimmi som berättade att hon även hade känslor för Erik? Det var därför det blev så sent innan de kom - sa de iaf...

Mimmi valde rätt då hon kände mest för Jimmy, hon kunde då inte välja på annat sätt. Men jag tror inte det håller och det har inte att göra med att han är stadskille och inte van vid gård. Mimmi behöver ingen dräng, hon har pappa till hands - än så länge. Men det Mimmi sa att de skulle ta det lugnt och fortsätta dejta låter oroväckande. De är bägge i 30-årsåldern och har ingen tid att förlora, de borde bo hos varann på helgerna och känna hur det fungerar att vara ihop på riktigt.
    Nu kanske hon menade så, men det lät lite fjortis, som att bara träffas och ha kul.
    Ja,men var det inte Erik som berättade för Jimmy när de kom tillbaka?
    Så uppfattade jag det,i alla fall. 

Nej,hon måste ju välja efter sitt hjärta.
    Om det sen inte fungerar så är det väl så.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:02:24 följande:

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

Hoppas du får en trevlig resa och att du kommer åt datorn där. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:14:34 följande:

Nå vi får se om det fungerar med Mimmi och Erik då eller om dem börjar från vänskap och fortsätter att träffas.

Men har hon ens tagit kontakt med honom igen?
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-14 21:24:36 följande:
    Man såg i trailern att Erik kom med sin MC
    Ok. Jag missade programmet ikväll så.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:26:23 följande:
    Tack...Jag har min Lapptopp med mig, men jag kommer att umgås med dotterns familj till ungefär 22.00.
    Ja,det förstår jag. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:31:39 följande:
    Det såg man i treilern för nästa avsnitt. Erik kommer åkandes med Motorcykeln till henne.
    Ok. Missade det,som sagt. 
  • molly50
    Tecum skrev 2023-12-15 22:22:49 följande:
    Nej det var Mimmi som berättade det för Jimmy när kamerorna hade stängts av. Han tog illa vid sig och hon fick trösta och förklara sig. De pratade halva natten och kom därför hem sent. Erik trodde de haft sex men fick sen trösta Jimmy som först då fattat att Mimmi hade känslor för två.

Det är inte lätt att välja rätt i en pressad situation, och offentligt dessutom. Men rent statistiskt är det ett dåligt tecken när bonden tvekar mellan två. Det brukar sluta med att det inte blir något. När en självklar favorit växer fram går det bättre.

Mimmi sa något om att hon valde Jimmy för att han lyssnade på henne. Underförstått gjorde inte Erik det på samma sätt. Han verkar vara typen som pekar med hela handen och förväntar sig att kvinnan ska följa. Stämmer också med hans svartsjuka, han vill styra.
    Ok. Då missuppgattade jag det då.

Ja,lite den uppfattningen har jag också fått av Erik.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-20 21:26:02 följande:

Hej vänner jag har precis kommit ner till mitt rum så jag har inte hunnit se BF, men ska snart strema . Kollar er inlägg när jag tittat programmen.

Välkommen tillbaka! Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-20 22:50:32 följande:
    Tack försöker hinna var med på FL
    Det låter bra. Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-08 19:10:34 följande:

Casting i kväll på Bonde Jorden runt

Den vanliga har redan visats

Kanske dags för en ny tråd?

Ja,kanske det. Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-08 21:02:14 följande:
    Tittade en kort stund på Bonde Jorden runt men det fångade inte mitt intresse
    Det var samma här,av någon anledning. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-08 22:50:24 följande:
    Kan inte sätta fingret på varför men något var det 
    Ja,precis. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 13:06:27 följande:
    Helt ointressanta av någon anledning, ingen karisma
    Ja,jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:16:19 följande:
    Vi reagerar nog på samma sak men vi vet inte på vad😁
    Ja,precis. Så är det nog. Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-10 15:31:01 följande:
    Verkar som om vi är överens😁
    Ja. Glad
Svar på tråden Bonde söker fru 2023