Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2023

molly50 skrev 2023-11-01 21:44:29 följande:
    Ja,det finns inte mycket som kan göra en så arg. *S*
    Ha, ha, verkligenSkrattande
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 21:45:09 följande:
    Men undrar varför hon kom dit en dag tidigare än de andra?
    molly50 skrev 2023-11-01 21:45:43 följande:
    Ja,jag undrar varför hon kom dit tidigare. Om det fanns någon anledning. 
    Det fanns nog någon anledning gissar jag

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 21:51:07 följande:
    Jens hann inte få ensam tid med henne på gruppdejten så därför ville han att hon skulle komma tidigare så att han kunde få lite mer tid och prata med henne....Men helt klart fel 2 gånger på Jens gård.....Han får välja 5 tjejer och ta en tjej en dag tidigare......Alla bönder hade borda fått göra likadant......Orättvist tycker jag.
    Dom andra kanske inte ville ha fler hem till sig, som sagt dom har nog sina favoriter redan
  • Nandez
    Motherinlaw skrev 2023-11-01 21:46:19 följande:

För att frångå kören så tycker jag att det var fint gjort av honom att tänka på henne och bjud in henne tidigare. 

Det var ju bra gjort
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 22:53:10 följande:
    Ok. Ja,det kan jag i och för sig förstå.
    Men kan förstå de andra tjejerna också. Hur det ska ha känts för dem. 
    Jens verkar ha ett stort hjärta, han ville nog ge henne lika tid som de andra fått
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-02 11:42:51 följande:
    Om jag har förstått det rätt så har hon svårt att vara sig själv i grupp.
    Därför åkte hon dit en dag tidigare för att få lite tid med honom själv. 
    Det var snällt gjort av honom
  • Nandez
    Less is more skrev 2023-11-02 12:41:13 följande:

Anna visste säkert vad hon gjorde. Killar gilmar när man visar sig lite svag. Då kan man få lite special treatment. Då får hon vara ensam med honom på kuppen.

Det har jag svårt att tro
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-11-02 18:58:31 följande:
    Inte säkert att det är en fördel heller, om det inte klickar som han tänkt blir de andra än mer intressanta. Tror knappast att han bestämt sig redan.

Men han måste ju fått grönt ljus från TV4-teamet, ett så tydligt regelbrott kan annars leda till uteslutning. Jag misstänker att man tvärtom uppmanat honom att göra så för att få mer drama och bättre TV. Så det kan blir jobbigt på gården.

Å andra sidan är det ett test för övriga tjejer, vilka tål detta utan att gnälla och vilka tjurar och skapar drama? Kam underlätta valen för Jens...
    Tror inte att han bestämt sig men han kan mycket väl ha någon som han har lite känslor för.

Programmet är ju upplagt att dom ska ha några hem till sina gårdar
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-11-02 19:01:18 följande:
    Ja det funkar på många killar, till en viss gräns. Osjälvständiga våp är inget hit. Men en man vill känna att han är nyttig och kan hjälpa.
    Det verkade ha andra orsaker
Svar på tråden Bonde söker fru 2023