Bonde söker fru 2023
Jag uppfattade det som att Jens valde bort henne, ja. Lika gott kanske om man inte fått till en dejt under den tiden.
Jag uppfattade det som att Jens valde bort henne, ja. Lika gott kanske om man inte fått till en dejt under den tiden.
Anna visste säkert vad hon gjorde. Killar gilmar när man visar sig lite svag. Då kan man få lite special treatment. Då får hon vara ensam med honom på kuppen.
Mimmi väljer mellan Jimmy och Erik, de andra är tyvärr bara utfyllnad. Om det sen är ett klokt val återstår att se... Vad tycker ni tjejer om Erik, jag tycker att han är både för smörig och för på. Rabblar komplimanger av alla krafter. Han påminner mig om den typ vi sett i BSF förr, den som vill vinna till varje pris men inte bryr sig om partnern är kamerorna är borta. Om Mimmi varit min dotter hade jag hoppats att hon inte skulle välja Erik, jag litar inte på honom.
Micke är lite av en gåta, alla hyllar honom som om han vore Guds gåva till kvinnorna, ändå har han inte haft någon relation efter att hustrun gick bort. Låter han tjejerna få för mycket att säga till om i kärleken? Har de velat ha pappa för sig själva? Det är okej att de får träffa kvinnorna men att låta dem påverka valet låter inte sunt. De är vuxna och har passerat bonusmammastadiet, nu är det Mickes känslor som gäller.
Erik sa i en artikel att han inte alls är svartsjuk utan att det är TV4 som vinklar det. Vi får väl se.
Varför håller alla på Erik?
Valen gick som väntat. Martin var körd från början, lite synd om honom som hade stora förhoppningar och känslor för Mimmi, men om han sett vad vi tittare sett var det givet att hennes favoriter är Erik och Jimmy. Intressant att Erik slirade på frågan om sin svartsjuka, han tyckte det är "naturligt" i vissa lägen och tog inte tydligt avstånd. Men Mimmi är så kär att hon överser med det.
Bra att Micke valde bort den uppskruvade Kari, det hade inte blivit bra. Micke känns lite mesig, varför sa han inte ifrån till Jenny när de var iväg så länge? Han borde förstått att det skulle bli dålig stämning. Jenny är taktisk och lockade med cafékonceptet och fick med honom på att smida gemensamma planer. Hon ligger bäst till just nu.