Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2023

Less is more skrev 2023-11-08 21:10:46 följande:

Jenny och Micke hade trevligt idag och ser ut att passa väldigt bra ihop.

Men trailern o.nästa avsnitt bådar inte gott. Vad händer ?! Jenny gråter där och kramar om Micke. Kommer han rösta ut Jenny eller lurar Tv4 oss tittare ?  Hm, det återstår att se.

Mimmi och Erik tror jag också på !Söt/snygg och samma intressen, fint!

Tycker att Micke passar ihop med Helena

Oklart varför Jenny börjar gråta, det kan vara vad som helst

Mimmi och Erik passar så bra ihop
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-08 21:13:04 följande:
    Oj jag såg inte det
    Vet inte vad det betyder 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-08 21:13:52 följande:
    Jag tycker att Micke passar med Marjette
     Vad olika vi tycker alla tre
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-08 21:49:51 följande:
    Det kanske är tv4 som har gjort en tabbe och visat vem som får åka hem nästa vecka?
    Jag tänkte på att man fick se Jenny gråta där på slutet.
    Ja, så kan det vara eller så gråter hon av glädje
  • Nandez
    Less is more skrev 2023-11-08 21:51:42 följande:
    Ja, jag tycker att Micke faktiskt verkar passa ihop med 3 tjejer Jenny, Marijette o h Helena. Jag har ännu inte sett att han haft någon egen avskild dejt med Helena än. Det återstår att se. Ska bli intressant att se vem han väljer till slut!
    Inte heller sett att han har haft enskild dejt med Helena, ja han passar bra med dom tre tjejerna. Det ska verkligen bli spännande att se vem han väljer 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-08 21:59:33 följande:
    Ja,det återstår att se.
    Ja, det visar sigGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-08 23:14:59 följande:
    Helena ser bra ut, men passar hon in i en bondgård? Jag har inte sett henne jobba med nåt. Inte ens när Mickes barn skulle komma utan det var det andra tjejerna som gjorde i ordning. Helena är som i bakgrunden eller så filmar inte produktionen henne.
    Svårt att veta om Helena har gjort något
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-11-09 17:16:48 följande:

Mimmi väljer mellan Jimmy och Erik, de andra är tyvärr bara utfyllnad. Om det sen är ett klokt val återstår att se... Vad tycker ni tjejer om Erik, jag tycker att han är både för smörig och för på. Rabblar komplimanger av alla krafter. Han påminner mig om den typ vi sett i BSF förr, den som vill vinna till varje pris men inte bryr sig om partnern är kamerorna är borta. Om Mimmi varit min dotter hade jag hoppats att hon inte skulle välja Erik, jag litar inte på honom.

Micke är lite av en gåta, alla hyllar honom som om han vore Guds gåva till kvinnorna, ändå har han inte haft någon relation efter att hustrun gick bort. Låter han tjejerna få för mycket att säga till om i kärleken? Har de velat ha pappa för sig själva? Det är okej att de får träffa kvinnorna men att låta dem påverka valet låter inte sunt. De är vuxna och har passerat bonusmammastadiet, nu är det Mickes känslor som gäller. 

Tycker att Erik är schysst, Jimmy smörar massor och han verkar inte veta vad bondeliv är 
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-11-09 17:16:48 följande:

Mimmi väljer mellan Jimmy och Erik, de andra är tyvärr bara utfyllnad. Om det sen är ett klokt val återstår att se... Vad tycker ni tjejer om Erik, jag tycker att han är både för smörig och för på. Rabblar komplimanger av alla krafter. Han påminner mig om den typ vi sett i BSF förr, den som vill vinna till varje pris men inte bryr sig om partnern är kamerorna är borta. Om Mimmi varit min dotter hade jag hoppats att hon inte skulle välja Erik, jag litar inte på honom.

Micke är lite av en gåta, alla hyllar honom som om han vore Guds gåva till kvinnorna, ändå har han inte haft någon relation efter att hustrun gick bort. Låter han tjejerna få för mycket att säga till om i kärleken? Har de velat ha pappa för sig själva? Det är okej att de får träffa kvinnorna men att låta dem påverka valet låter inte sunt. De är vuxna och har passerat bonusmammastadiet, nu är det Mickes känslor som gäller. 

Det är inte första gången en bondes barn har varit med och träffat brevskrivarna
  • Nandez
    Less is more skrev 2023-11-09 19:46:50 följande:
    Spännande. Jag tycker istället tvärtom - att Erik verkar vara en reko kille. Jag tror de har bra kemi och tycker om varandra. Vi får se!
    Ja, dom har kemi och passar bra ihop
Svar på tråden Bonde söker fru 2023