• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Jhannis
    Henke81 skrev 2023-12-06 21:35:41 följande:

Han är väl en liten nivå högre socialt och verbalt, och eftersom han inte är från landet har han väl inte riktigt vett att anpassa sig och hålla på sig utan han beter sig som sig själv och skrattar och har roligt. Utan att kunna koderna.. 

Jag vet inte om Jimmy tycker sig vara för mer än Erik men jag gissar att det fanns saker vi inte såg som kanske fick honom att känna sig självsäker. 

Överlägsen självsäkerhet tyckte jag ju samtidigt vi såg hos Erik när han dansade på festen. 

Så de fick väl båda sina 15 sekunder i rampljuset när de kunde vara kungar?

1-1 dem emellan där!

Vad gäller svartsjuka så har jag inte heller nån aning om han är problematiskt svartsjuk eller inte, men utifrån vad vi tittare såg i rutan så framstod det så. 

Menar du verkligen att statsbor har högre social beteende och att dem är mer verbala än folk som bor på landet? Menar du verkligen vad du skriver?
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 22:00:21 följande:
    Så kan det vara men jag haren känsla av att hon inte kommer att stanna med Jens. Men jag kan ha fel
    Det är verkligen svårt att veta, men nästa vecka får vi svar Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 22:02:26 följande:

Hur som så väljer bönderna efter sina känslor

Precis och man får bara hoppas att den dem väljer stannar kvar på gården. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-06 22:04:45 följande:
    Det är verkligen svårt att veta, men nästa vecka får vi svar Glad
    JappGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-06 22:03:34 följande:
    Menar du verkligen att statsbor har högre social beteende och att dem är mer verbala än folk som bor på landet? Menar du verkligen vad du skriver?
    Reagerade också på detta, kommenterade det lite högre upp
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-06 22:05:48 följande:
    Precis och man får bara hoppas att den dem väljer stannar kvar på gården. 
    Ja, man hoppas det
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-06 21:35:53 följande:
    Jag fick från start den sliskiga känslan av Jimme. Det är väl med alla stats bor att dom vill visa sig mer utåtriktade än lantborna eftersom dem lever i att vara kariärslystna och party människor. Människorna på landet lever för sin gård och för sina dju dom som är bönder.

Erik kanske visade svartsjuka, men han är tokkär i Mimmi. Alla personer behöver inte vara sjukt svartsjuka.
    Han är kanske inte socialt anpassad för att leva i lantmiljö.
    Men det är ju faktiskt något som kan ändras om man är beredd på att göra det.

Ja,jag vet inte. Men jag gillade i alla fall inte de sidorna han visade på festen.
    Och det kan ju bero på att jag själv har levt med en sjukligt svartsjuk man.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-06 21:36:05 följande:
    Tyckte att det märktes ganska tydligt på Jimmy när han var ensam och larvade runt och pratade om hans fru

Jimmy visade svartsjuka när han var ensam vilket han försökte skämta bort med sitt tramsande 
    Så olika man kan tolka saker.
    Jag tolkade det mer som att han skämtade.
    Kanske lite överdrivet,men ändå skämtsamt.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023