• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Jhannis
    FtS70 skrev 2023-12-13 17:07:00 följande:

Om någon av bönderna har chans med någon av sina på sikt är det väl Micke. Kan inte tro att Mimmi lever med Erik (?) om ett år och tror tyvärr att Jens förblir ensam. Känns som att Erik ställer upp i programmet som om det vore Robinson, för att vinna. 

Jag tror med att Jens blir ensam. Han är inte mogen för kärlek för han litar inte på sig själv.

Mimmi vet jag heller inte....Båda killarna är nog för på. Men jag hoppas ändå att hon väljer Erik.

Micke förhoppningsvis väljer Marjette...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-13 20:05:21 följande:

Inte lätt för Sabina heller

Sabina verkar vara en fin tjej trots allt som sker runtom henne. Stark personlighet har hon.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-13 20:14:30 följande:
    Jag tror med att Jens blir ensam. Han är inte mogen för kärlek för han litar inte på sig själv.

Mimmi vet jag heller inte....Båda killarna är nog för på. Men jag hoppas ändå att hon väljer Erik.

Micke förhoppningsvis väljer Marjette...
    Ja hoppas att han väljer Mariette
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-13 20:15:46 följande:
    Sabina verkar vara en fin tjej trots allt som sker runtom henne. Stark personlighet har hon.
    Ja, det tycker jag med
  • Jhannis

Karlar !!!???? Får dem gosa och mysa och höra smicker då faller dom som trän...Tror inte det är äkta kärlek att vara kär i två.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-13 20:24:27 följande:

Karlar !!!???? Får dem gosa och mysa och höra smicker då faller dom som trän...Tror inte det är äkta kärlek att vara kär i två.

Det tror inte jag heller

Tycker inte om hur Jenny beter sig 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-12-13 20:13:55 följande:

Alexandra verkade ganska ledsen

Jag undrar om hon vet vad hon har gett sig in på.
    Hon verkar inte redo för det här. 
Svar på tråden Bonde söker fru 2023