Du som har varit singel länge
Är du för kräsen och borde sänka dina krav? Skriv om du är man eller kvinna, om du nätdejtar eller får kontakt med dejter irl, och hur länge du varit singel.
Är du för kräsen och borde sänka dina krav? Skriv om du är man eller kvinna, om du nätdejtar eller får kontakt med dejter irl, och hur länge du varit singel.
Är kvinna, 42 år, har varit singel i 6 år och har valt att vara singel. Blivit så utnyttjad i tidigare relationer att jag aldrig mer vill ha en relation. Möjligen kan jag tänka mig att vara särbo men jag letar inte aktivt det minsta. Trivs med att vara singel.
Såhär skrev en som kallar sig Emma till mig:
Är kvinna, 42 år, har varit singel i 6 år och har valt att vara singel. Blivit så utnyttjad i tidigare relationer att jag aldrig mer vill ha en relation. Möjligen kan jag tänka mig att vara särbo men jag letar inte aktivt det minsta. Trivs med att vara singel.
Såhär skrev en som kallar sig Emma till mig:
Jag har väldigt höga standarder för vem jag väljer att bli seriös med. Jag trivs dessutom med mitt singeliv och inser att mina relationer tenderar att enbart bli något tillfälligt kul. Jag är periodvis på Tinder och andra dejtingsidor dock. Då får man ju försöka att verka seriös men jag har acepterat attt livet inte kommer att innefatta mer än tillfälliga saker.
Man i mittersta 30-års åldern och varit singel hela livet. Har inte nätdejtat på många år då det inte gett något men på senare tid så har jag börjat inse att det är jag som är för kräsen och samtidigt har jag bott ensam i 15 år så jag har blivit van med det.
Kvinna, vägrar sänka mina krav. Jag har helt normal standard som jag förväntar mig, både till utseende, personlighet och umgänge ihop, så det finns ingen anledning att nöja sig med någon som är oattraktiv eller har deal breakers. Varför ska jag välja någon från botten av andrasorteringen bara för att vara i en relation?
Jag nätdejtar främst och har varit singel i ca ett och ett halvt år nu.
Kvinna, vägrar sänka mina krav. Jag har helt normal standard som jag förväntar mig, både till utseende, personlighet och umgänge ihop, så det finns ingen anledning att nöja sig med någon som är oattraktiv eller har deal breakers. Varför ska jag välja någon från botten av andrasorteringen bara för att vara i en relation?