• Rosenstolz

Sleeve - varför inte vanligare?

Jag och min partner använder ofta en sleeve, och det var lite av en slump att vi köpte en. Det verkar som att många inte ens vet vad det är. Men det är en fantastisk produkt så vi skulle rekommendera en sådan och också höra vad ni andra tycker?

Det är alltså en i princip ihålig dildo, som en stor kondom, och det som är bra med den är att med den på så blir kvinnan helt uppfylld, och att jag som man, beroende på ställning, kan få en paus om jag är på väg att komma.

Jag själv (mannen) känner förvånansvärt mycket, främst bakifrån, mittemellan i missionären, dock väldigt lite i ridställning men samtidigt har den positiva effekten att jag just får en paus.

• Svar på tråden Sleeve - varför inte vanligare?
  • Anonym (Anders)
    Rosenstolz skrev 2023-10-11 23:20:07 följande:
    Sleeve - varför inte vanligare?

Jag och min partner använder ofta en sleeve, och det var lite av en slump att vi köpte en. Det verkar som att många inte ens vet vad det är. Men det är en fantastisk produkt så vi skulle rekommendera en sådan och också höra vad ni andra tycker?

Det är alltså en i princip ihålig dildo, som en stor kondom, och det som är bra med den är att med den på så blir kvinnan helt uppfylld, och att jag som man, beroende på ställning, kan få en paus om jag är på väg att komma.

Jag själv (mannen) känner förvånansvärt mycket, främst bakifrån, mittemellan i missionären, dock väldigt lite i ridställning men samtidigt har den positiva effekten att jag just får en paus.

Bra fråga - kanske för att det finns en stor 'skämsfaktor' för en man att inte bli hård nog, och att en sleeve är ett slags svaghetsbevis ?

Vet inte, synd i alla fall, för det är säkert en bra typ av produkt, helt säkert.

Intresserad av en själv - vilken har ni testat och erfarenhet?
  • Anonym (Lackerol)

Jag hade nog känt mig lite otillräcklig. Och min fru hade nog inte heller uppskattat om jag skaffade en sleeve för att hon kändes lite slapp, eller lösbröst om hennes egna inte var stora nog. 

• Rosenstolz

Hej, man måste själv vara hård för att kunna få på sleeven, så lite samma princip som en kondom, så den löser egentligen inga eventuella potensproblem. 

Om man tänker "stigma" eller "otillräcklig" avseende storlek så torde det egentligen inte vara nån skillnad mot att ta med en stor dildo.

Är denna vi använder: 
    www.sinful.se/p/you2toys-mega-dick-sleeve/1014710

• Anonym (Anders)
    Rosenstolz skrev 2023-10-12 06:53:15 följande:

Hej, man måste själv vara hård för att kunna få på sleeven, så lite samma princip som en kondom, så den löser egentligen inga eventuella potensproblem. 

Om man tänker "stigma" eller "otillräcklig" avseende storlek så torde det egentligen inte vara nån skillnad mot att ta med en stor dildo.

Är denna vi använder: 
    www.sinful.se/p/you2toys-mega-dick-sleeve/1014710

Tack - bra tänk Tungan ute
  • Anonym (fabulous)

Vad häftigt att du kunde tänka dig att prova det TS, och att det funkar bra för er!

Jag brukar säga att "det krävs en riktig karl för att ha rosa förkläde vid grillen", och detta är väl lite åt samma håll.

Att sätta resultatet och den gemensamma njutningen före ev. egna komplex är starkt och tyder på en trygg och givande personlighet.

• Anonym (O)

Kul att det funkar för er! För egen del känner jag mig (som heterosexuell man) tveksam av flera skäl. Framför allt tänker jag att njutningen inte blir lika intensiv. Av uppenbara skäl tror jag njutningen för mig som man blir mindre. Men - baserat på erfarenheter av att använda dildo på kvinnor - tror jag hon också tycker kuken är skönare.

• Anonym (Q)

NEJ kuken är inget skönare. Än en dildo eller sleeve vald med finess. Dildon är en gåva till mig som kvinna. Väljer storleken efter humör. Går ju aldrig med gubbens. Välja storlek. Gubben köper in sex toys på våra resor. Han vet exakt han vilken jag väljer vid tillfället. Min mans kuk är normal lång och i omkrets. Bara efter tre ungar den vaginala vägen med anatomi ändring vill jag ha större attrapper till helgerna. Tar mig flera orgasmer på raken med dem och med gubbens lek med dem. 

• Anonym (E)

För att jag inte alls är intresserad eller skulle tycka mer innehåll var skönt.

• Anonym (Q)

Mer innehåll är garanterat mycket skönare. Min gubbe älskar se biggest size dildo i ettan. Han kommer för snabbt om vi kör på utan pausa. Vi gör paus. I tvåan brukar vi gubbens kuk eller mindre dildo i stjärten i mackan. 

• Rosenstolz

Hej, här kommer några kommentarer på kommentarerna:

- Otillräcklighet/komplex: som nämnt är det egentligen samma sak som att använda en stor dildo, men mycket trevligare och givande då man genomför ett samlag med sleeven. Jag har svårt att se att sleeven skulle göra att man som man känner sig otillräcklig, och är det så, så kände man sig nog otillräcklig redan innan. 

- Mannens njutning: man känner mindre med sleeven på, och det kan också vara positivt så man får en paus och kan hålla sig längre. Det är också en njutning att ge njutning. Själv känner jag mer än jag trodde jag skulle göra.

- Att kuken är skönare: det handlar inte om att det ena skulle vara skönare än det andra eller att sleeven skulle ersätta "bara kuk". Det är ett tillbehör och en extra krydda som man använder när man vill.

Svar på tråden Sleeve - varför inte vanligare?