Inlägg från: Anonym (väldigt oaccepterat med lössnus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (väldigt oaccepterat med lössnus)

Ute med rökning

Anonym (Snuffy) skrev 2023-10-14 00:57:45 följande:

Snuset har ju rekordökat sedan mitten av 90-talet. Typ ALLA snusar känns det som. När jag var liten på åttotalet var det fortfarande mycket lössnus och att snusa va fortfarande lite av en gubbgrej.

Jag tycker att det känns som att det blivit mycket mer accepterat och normalt för kvinnor att snusa bara senaste tio tolv åren på ett ungefär. Men jag kan ha fel?

Det är fortfarande väldigt tabu att snusa för kvinnor. Man skall ha fjolliga påsar bara, det är ok, men inte lössnus. Det är tabu tyvärr.

Jag har fjolliga påsar på jobbet och i sällskap men är jag själv snusar jag Grov Lös. Får sådana blickar och även fått höra att bara lesbiska snusar lössnus så måste dölja det :( är inte lesbisk, det har 0 och intet att göra med läggning det är helt enkelt godare bara.

Blir så sjukt avundsjuk på killar som bara kan plocka fram dosan och baka en prilla var som helst. Inte bara hemma.
  • Anonym (väldigt oaccepterat med lössnus)
    Anonym (Snuffy) skrev 2023-10-14 09:23:53 följande:
    Ja så är det säkert men jag känner flera kvinnor som snusa. Ej lössnus då men vanlig General portion osv
    Lössnus är godare och bättre. hoppas även det tabut för kvinnor försvinner.
Svar på tråden Ute med rökning