Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Jo, många vill trycka ner en. Själv så tror jag inte på att trycka ner folk. Jag brukar tänka att har man inget snällt att säga så ska man inte säga något alls, men jag är konflikträdd med. Man behöver inte alltid hålla med, men man behöver inte ta till personangrepp och sånt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:34:17 följande:
    Nej, många här ser inte att det är personangrepp de sysslar med. Jag kritiserar kvinnor som grupp, men inte alla. Jag ger mig inte på enskilda personer här.
    Även om man generaliserar kan det ju vara rätt taskigt, men har man kritik så tycker jag ändå att man borde få uttrycka den.
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:37:06 följande:
    Jag tycker också det. Och hur man kan få det till att jag är kvinnohatare förstår jag inte. Då missförstår man helt vad jag skriver.
    Jo, jag är faktiskt inte så insatt i vad du brukar skriva så jag kan inte yttra mig om den saken, men jag känner att bli kallad kvinnohatare är inget man vill.
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:42:57 följande:
    Nej, jag är inte kvinnohatare. Störtlöjligt. Jag skriver ofta om kvinnor jag gillat, beskrivit hur underbara kvinnor jag har träffat, och jag brukar själv uppmuntra kvinnor som har dejtproblem, är osäkra över sina kroppar m.m.
    Bara man är tydlig med vad man menar så...
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:47:50 följande:
    Jag tycker inte att jag kan vara tydligare. Jag skriver exakt vad det är som jag har problem med när det gäller många kvinnor.
    Då borde det inte bli några missförstånd.
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:54:33 följande:

En skrev i en tråd att det är avtändande med män som trycker ner sig själva. Män behöver ofta inte göra det, för det gör kvinnor istället. När jag har känt mig bra, stark, snygg, glad, så fick jag inte känna så. Då ville kvinnor trycka ner mig och förlöjliga mig. Jag förstår inte varför en del vill vara så. Vi lever inte så länge. Varför ska inte män också få njuta av livet, speciellt när man är ung, och få känna sig glad över att man är frisk och attraktiv?

Det beror väl på lite vad för folk(kvinnor) då som man träffar. Jag har en kompis och hon säger ofta hur bra, fin och rolig jag är och jag brukar säga till henne att hon är söt. Vi är såna mot varandra, så även om vi inte är tillsammans så har jag hittat rätt, känner jag. 
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 15:00:45 följande:
    Jag har träffat kvinnor som har sagt att jag är rolig, lätt att prata med, några var attraherade. Sånt känns kul förstås, och det är en sån kvinna jag skulle vilja träffa, där vi båda klickar.
    Jo, det är klart. Jag skulle med vilja träffa en sån kvinna. 
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 15:07:17 följande:
    Ja, de flesta vill nog det. Tyvärr så vill många kvinnor förstöra den känslan för män, och det är min poäng. Tråden handlar ju om att trycka ner andra. Jag förstår inte varför män inte får känna så för många kvinnor?
    Många kvinnor tar väl illa vid sig om man säger något sånt, vilket säger mig då att de inte är såna.
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?