Hur kommer du lättast, tjej?
Min erfarenhet är att det är lättast att ge tjejen en orgasm via oralsex. Ni tjejer hur kommer ni lättast, stämmer det?
Min erfarenhet är att det är lättast att ge tjejen en orgasm via oralsex. Ni tjejer hur kommer ni lättast, stämmer det?
Jag kommer lättast vid vanliga missionären och/eller med hjälp av stimulans av bröstvårtorna.
Ok gillar du även oralsex?
För mig beror det jätte mycket på situationen och vad det är för kille. Men aldrig fel med oralt förstås 😜
Jag har aldrig kommit av oralsex. För mig fungerar bara penetration (penis, fingrar eller leksak) i kombination med att jag själv kan stimulera klitoris. Vissa ställningar är bättre än andra.
Oralt ger mig lättast orgasm.
men snabbast och skönast kommer jag med mig själv ändå.
Min man är väldigt duktig på att slicka och han har gett mig en och annan orgasm på det sättet, men mina skönaste orgasmer får jag när han sprutar in i mig. Att känna hans stora kuk pulsera i mig när han kommer, hans gutturala stön och plågade ansiktsuttryck samt känslan av hans varma sperma inuti mig (jag känner den faktiskt) ger mig orgasmer som verkligen skickar in mig i dimman. Kanske är det någon form av maktkänsla som spelar in. Att jag får honom att kapitulera och komma. Men skönt är det oavsett och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han har skänkt mig den underbaraste lilla dotter man kan tänka sig.
Främst vid ridning och när killen suger mina bröstvårtor samtidigt 🤤
Främst vid ridning och när killen suger mina bröstvårtor samtidigt 🤤
Jag kommer lättast av att bli slickad men kommer hårdast vaginalt.
Det är en svårslagen känsla att få slicka en tjej till orgasm, väldigt intimt att vara så delaktig och nära hela härligheten.