• Danne999

Hur kommer du lättast, tjej?

Min erfarenhet är att det är lättast att ge tjejen en orgasm via oralsex. Ni tjejer hur kommer ni lättast, stämmer det?

• Svar på tråden Hur kommer du lättast, tjej?
  • Anonym (Va)
    Anonym (Kanjana.) skrev 2023-10-16 14:47:24 följande:

Min man är väldigt duktig på att slicka och han har gett mig en och annan orgasm på det sättet, men mina skönaste orgasmer får jag när han sprutar in i mig. Att känna hans stora kuk pulsera i mig när han kommer, hans gutturala stön och  plågade ansiktsuttryck samt känslan av hans varma sperma inuti mig (jag känner den faktiskt) ger mig orgasmer som verkligen skickar in mig i dimman. Kanske är det någon form av maktkänsla som spelar in. Att jag får honom att kapitulera och komma. Men skönt är det oavsett och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han har skänkt mig den underbaraste lilla dotter man kan tänka sig.

Plågade ansiktsuttryck? Tycker du det är tändande? Jag var ihop med en kille som också fick ett plågat ansiktsuttryck. Jag tyckte det var hemskt! Såg verkligen ut som det gjorde ont på honom. Blev helt chockad första gången. Bara stirrade på honom och tappade bort mig helt!! Ha, ha, ha! I fortsättningen kunde jag inte titta på honom. Det var ett kortare förhållande. 
    Jag föredrar ett ansiktsuttryck som tydligt visar att han njuter av det! Mer avslappnat!
  • Anonym (Kanjana.)
    Anonym (Va) skrev 2023-10-29 20:41:42 följande:
    Plågade ansiktsuttryck? Tycker du det är tändande? Jag var ihop med en kille som också fick ett plågat ansiktsuttryck. Jag tyckte det var hemskt! Såg verkligen ut som det gjorde ont på honom. Blev helt chockad första gången. Bara stirrade på honom och tappade bort mig helt!! Ha, ha, ha! I fortsättningen kunde jag inte titta på honom. Det var ett kortare förhållande. 
    Jag föredrar ett ansiktsuttryck som tydligt visar att han njuter av det! Mer avslappnat!
    Alla har sitt sätt att visa sin njutning och naturligtvis blir jag tänd av att min mans njuter så hårt i slutet av samlaget. Dels visar det att jag har gjort det skönt för honom och dels att han snart kommer in i mig, vilket jag älskar.. 
    Man kan se plågad ut av fler skäl än smärta. Synd att att du missförstod det hela killen du nämnde och inte tog det som en komplimang för hur skönt du gjorde det för honom. Men alla är vi olika.
  • Anonym (G)

Har aldrig fått en kvinna att komma med min kuk tyvärr då en är både kort och smal. Men jag har fått flera kvinnor att skrika av njutning med min tunga.

• robyjoke

e inlägg en gång.

Jag kommer lättast vid vanliga missionären och/eller med hjälp av stimulans av bröstvårtorna.

Du måste ha en ganska stark libido...Din partner har mycket tur...

• Pussan

Min Lover ger mig ibland en specialbehandling som får mig att komma på ett par minuter.
    Jag står upp med särade ben och bekvåmt framåtlutad mot ett bord. Han står sidan om mig och med ena handen framifrån ömsom kniper och smeker han klittan, medan andra handens fingrar kommer in i fittan bakifrån. 
    Så gnuggar han på från båda håll, omväxlande i takt och i otakt, och jag blir så våt långt ner på låren (det har hänt att det har runnit/sprutat ur mig) och jag kommer väldigt fort och ofta kraftigt. Gudomligt!

• Igenvivvi
    Pussan skrev 2023-11-10 23:41:25 följande:

Min Lover ger mig ibland en specialbehandling som får mig att komma på ett par minuter.
    Jag står upp med särade ben och bekvåmt framåtlutad mot ett bord. Han står sidan om mig och med ena handen framifrån ömsom kniper och smeker han klittan, medan andra handens fingrar kommer in i fittan bakifrån. 
    Så gnuggar han på från båda håll, omväxlande i takt och i otakt, och jag blir så våt långt ner på låren (det har hänt att det har runnit/sprutat ur mig) och jag kommer väldigt fort och ofta kraftigt. Gudomligt!

Men åååh vad underbart skönt det låter!
  • Anonym (...)

Klitorisvibrator samtidigt som mannen kommer in bakifrån. 

• Igenvivvi
    Anonym (...) skrev 2023-11-12 00:17:55 följande:

Klitorisvibrator samtidigt som mannen kommer in bakifrån. 

Sluuuuuta ☺️😉
  • Anonym (Mja)

Kommer lättast med mig själv. Smeker mig utanpå och pullar samtidigt. 

Med någon annan kommer jag lättast om jag smeker mig samtidigt som penetration och missionären. Om killen har tex kontakt med en och inte bara kör som han vill.. 

Kommer bäst (hårdast) då sex är en hel upplevelse som byggs upp under flera timmar.. där man får längta och be om att få bli tagen på till slut. 

• Anonym (Svårt)
    Anonym (G) skrev 2023-10-30 09:18:49 följande:

Har aldrig fått en kvinna att komma med min kuk tyvärr då en är både kort och smal. Men jag har fått flera kvinnor att skrika av njutning med min tunga.

Inte jag heller tyvärr. Min fru kommer bara under efterspelet när jag stimulerar henne med handen samtidigt som jag smeker och suger brösten. Men också det är svårt, det händer bara ibland. Med en tidigare pojkvän kom hon under samlagen, men med en annan fick hon inte orgasm alls. Så det tycks variera mycket med partner. Min förra flickvän kom inte alls med mig men hade gjort det med tidigare killar 
  • Anonym (-)

Vibrator eller satisfyer 

onanera

Det har aldrig lyckats på något annat sätt för mig. Men när jag väl kommit första gången då kan mannen få mig mig att komma en andra gång, tredje, fjärde, och då är handen lättast, fortsätta på klitoris, slicka KAN gå, men svårare och inte lika skönt.

Svar på tråden Hur kommer du lättast, tjej?